خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

بازسازی گوشواره قدیمی

1392/9/11 23:32
نویسنده : خاله ی مهربون
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

واسه بازسازی این گوشواره به روبان نقره ای یا طلایی احتیاج داریم...من از روبان نیم سانتی متری استفاده کردم .. به چسب تفنگی(چسب حرارتی) هم احتیاج داریم و قیچی .

چسب حرارتی رو به پریز زده و داغ کرده و آروم روی گوشواره میزنیم کم کم..و روبان رو از سرش میچسبونیم...با دقت و تمیز



به همین راحتی ...تا انتهای کار رو چسب میزنیم و روبان رو میچرخونیم و میچسبونیم ...واسه النگوی قدیمی بدلی و گوشواره این مدلی کار سازه...
البته با چسب مایع هم میشه اما یک خوب در نمیاد چون من کار کردم متن زیر گوشواره رو نشون میده چون حالت خیس پیدا می کنه..

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)