خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

نمونه بدلیجات نهال

1392/9/11 23:32
نویسنده : خاله ی مهربون
2,589 بازدید
اشتراک گذاری
گوشواره های خمیری لب و سبیل با آویز گوشی

گوشواره چسبون سبیل و لب و گوشواره آویز سبیل و لب و آویز گوشی

خمیر ایتالیایی

گوشواره مس با نخ 7 رنگ و دستبند 7رنگ

قیمت دستبندش: 4تومن که لایه مغزی چرم هست با رو کش نخ 7رنگ و مهره چوبی و نگین تاج عروسگوشواره :5 تومن

انگشتر و دستنبد ظریف چشم نظر من

اینم یه دستبند و انگشتر ظریف چشم نظر که واسه خودم درستیدم..چون وسیله هاش رو اتفاقی کشف کردم و دیگه نمیتونم شبیه  اینو درست کنم.. سایز انگشت من کوچیکه و این انگشترش اندازه انگشت منه

 

 

دستبند و انگشتر چشم نظر

دستبند لایه مغزی چرم و مس. و چشم نظر به همراه انگشتر.. قیمت دستبندش 5 تومنانگشترش 4 تومن

سنجاق های زینتی لباس و کیف
سنجاق های مسی و برنجی و برنزی.. سنگ صورتی ها رز کوارتز هست ..

قیمت هر کدوم 4 تومن

نیم ست پروانه

برنج و کریستال شیشه مشکی..

گوشواره 5 تومن

انگشتر4 تومن

دستبند های مهره ای چوبی و کریستالی

اینم دستبند های 7 رنگ اسپرت

قیمت 4 تومن

انگشتر های مفتولی و خمیری

قیمتشون 3 تومن

سنجاق سینه پروانه مفتولی و کریستال

قیمت این کار 6 تومن

ست مس و سنگ

اسم سنگش یادم نیست..پرسیدم مینویسم..

قیمت انگشترش 5 تومن

گوشواره بزرگ 6 تومن

گوشواره کوچیک 4 تومن

دستبندش 8 تومن

 

سری جدید دستبند های پسرونه و دخترونه چرم طبیعی

سفارش رنگیندی پذیرفته میشه.. تمامی بندها چرم طبیعی و لایه مغزی چرم و مهره چوبی و اویز و زنجیر برنج و برنز  و مس هستند..

قیمت 6 تومن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)