خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

آموزش درست کردن این سرویس بدلیجات با کریستال های بنفش یاسی

1392/9/11 23:31
نویسنده : خاله ی مهربون
8,548 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آموزش ست کریستال بنفش یاسی رو داریم.

قبلش باید یکم توضیح راجع به مهره های بلوری و کریستالی بدم واسه اون سری از دوستام که تازه به این کار روی آوردن...

خوب تو خرازی ها و بازار که کلی فروش دارن یه سری مهره دارن که به صورت مثقالی یا ریسه ای توی نخ یا بسته بندی مهره ها رو میفروشن ..

این مهره ها رنگ ها و جنس ها و شکل ها و  اندازه های متفاوتی داره...یه بار میریم یه ریسه میخریم ازین مهره ها مثلا میوفته ریسه ای ۸۰۰۰تومان که ۷۰تا مهره داره و مهره ها شیشه ای سنگین و براق هستن..و یه بار میریم مهره میخریم حدود ۲۰ تاش ۵۰۰ تومان میشه.. خیلی شبیه مهره اولی اما با کیفیت پایین تر و پلاستیکی.

خیلی از مهره های کریستالی ارزون هم تو کار قشنگ در میان اگه بخوام از مهره های شیشه ای بگم این سرویس کار شیشه ای هست

و این کار هم با مهره های پلاستیکی

و این سرویس بنفش یاسی هم از همین بلور های پلاستیکی هست 

کار بلور های شیشه ای شیک تر و سنگین تر هست

خوب حالا میریم سراغ آموزش ما .....

این از عکس لوازم کار ما

دوستای من اگه واسه توضیح بخوام بگم اینکه نیاز به مهره های کریستالی داریم من پلاستیکی استفاده کرد

و روبان حریر رنگ کریستال ها

نخ نایلونی بی رنگـ.سوزن.قیچی

زنجیر طلایی رنگ ثابت

مقداری روبان و سنجاق گل سینه و وسیله خوشکل کننده برای گل سینه

سنجاق ته گرد بلند(برای وصل کردن مهره ها)

حلقه گرد کوچک و حلقه بزرگ 

آویز گوشواره و گیره دستبند

دم باریک. ملیله شکسته نقره ای. مروارید قهوه ای

فکر کنم همینا بود دیگه...

خوب حالا میریم سراغ کارمون

اول  نخ نایلونی رو تو سوزن میکنیم و روبان حریری که داریم رو سرش رو یه تا میزنیم تا نخش در نره و با نخ نایلونی و سوزن محکم میکنیم.

 

حالا یه حلقه طلایی کوچیک رو به اون روبان حریر میدوزیم

حالا یه پل از رویان میزنیم مثل عکس و یه مهره رو توی سوزن میکنیم

حالا دوباره یه پل از روبان میزنیم و دوباره یه مهره تو سوزن میندازیم..همین طور یک در میون

اگه بخوایم چین روبان رو باز کنیم شکلش این جوری میشه

اگه نخ رو بکشیم هم این شکلی میشه

حالا آخر روبان رو باز مثل اول روبان یه تا میزنیم و بعد با سوزن محکمش میکنیم و یه حلقه بهش میدوزیم

حالا زنجیر رو به زنجیر وصل میکنیم یعنی با دم باریک حلقه رو باز کردم و توی حلقه زنجیر میندازیم

اما حالا اون سر زنجیر رو توی حلقه میکنیم

۴ تا حلقه بزرگ داشتیم

 

حالا وسط ۴ تا حلقه رو با حلقه کوچیک بهم وصل میکنیم

حالا اون طرف روبان چین داده مارو که حلقه داشت رو به این ۴ حلقه وصل میکنیم

 

حالا باید یه ریسه از مهره درست کنیم

سوزن رو نخ نایلونی میکنیم . ته نخ رو به حلقه گره میزنیم

حالا یه مهره و ۲ تا ملیله نقره ای تو نخ میکنیم

 

 

 

 

 سرو ته ریسه بلور هامون رو حلقه میزنیم تا هنگام درست کردن گردنبند نصب راحت شه  حالا اون طرف زنجیر رو هم به حلقه بلور وصل میکنیم

 

اون یکی طرف بلور رو هم به ۴ تا حلقه وصل میکنیم.

حالا توی این مهره ها مروارید میندازیم ۳ تا تو هر کدوم

خوب کلا این شکلی شد به غیر گل سینه

 اینم از گل سینه 

و اینم  گردنبند ما با گل سینه

اینم گوشواره این ست

 .وسط  مهره ها برای نگه داشتن اونا از سنجاق ته گرد استفاده کردم البته با دم باریک سر و ته اون رو گرد کردم و یه حلقه بین هر کدوم میندازیم 

و این دستبند  ست

 

و این هم ست ما

 

 امیدوارم دوستای من خوششون اومده باشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)