خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

درمان شیک افسردگی با بوی بنفش

1392/9/11 23:31
نویسنده : خاله ی مهربون
870 بازدید
اشتراک گذاری

به شما پیشنهاد می‌کنیم سراغ عطرهای خنک و ترش بروید تا از رایحه‌اش برای فرار از خستگی روزانه لذت ببريد.

درمان شیک افسردگی با بوی بنفش

عطرهای مخصوص خودتان را استفاده کنید
خوش آمدن از رایحه‌های جنس مخالف طبیعی است اما فراموش نکنید هرگز از رایحه‌های جنس مخالف استفاده نکنید؛ از آنجا که خصوصیات هر جنس در رایحه عطر مخصوص آن لحاظ شده و مواد شیمیایی به کار گرفته شده در رایحه‌ها نیز با فیزیولوژی بدن متناسب است، حتما باید از عطرهای در نظر گرفته شده برای همان جنس استفاده شود. 

Thierry mugler
مارک «ماگلر» با رایحه این عطر توانست عرصه رقابت را بر دیگر رقیبانش تنگ کند. راز موفقیت این عطر را می‌توان ماندگاری بالای رایحه‌اش دانست؛ البته ناگفته نماند خوشبویی و ماندگاری نمونه‌های قبلی ماگلر زبانزد عطربازهای حرفه‌ای است؛ زنجبیل، گل شاه‌پسند، شکوفه لیمو، شکوفه نارنج و چوب سدر در کنار هم بویی متفاوت که ردپایی از بوی گلی، چوبی و تند را با هم دارد. ماندگاری این عطر بین 4 تا 6 ساعت است، بهتر است از رایحه این عطر برای مناسبت‌های رسمی استفاده کنید تا در محیط کار.

Jeanne lanvin couture
ترکیب پیچیده و شیک که نمونه جدیدتری از Jeanne lanvin است که در پوشش شیشه‌ای بنفش رنگ و شکیل روانه بازار شده است. بویی آمیخته از رایحه‌های میوه‌ای و گلی که برای مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود. تمشک، گل صد تومنی، گل مگنولیا، گل بنفشه و شاتوت در سه سايز 50،30و 100 میل تولید شده است.

Vera Wang- Princess Nigh
رایحه‌ای شیک و مناسب افراد مشکل‌پسند؛ پر رمز و راز با ترکیبات عجیب و غریب گل یاس، توت وحشی، تمشک شیرین، هندوانه، گل رز، شکوفه پرتقال، شکر، وانیل و... رایحه‌ای که از دیگر رقبایش گوی سبقت را گرفته است. ردپای ترکیبات متنوع ترش، شیرین و گلی رایحه این عطر مهر تايید خاص بودنش است و به‌حق هم بوی مدرن و متفاوت خواهد کرد.

Flower bomb viktorrolf for women 
زمانی که در عطر را باز می‌کنید احساس می‌کنید در مکانی پر از گل قدم گذاشته‌اید؛ رایحه‌ای از شکوفه گل‌های تازه یاسمن، ارکیده و لیلیوم در کنار بوی نعناع هندی است که بویی شیرین و شرقی دارد و در 3سایز50،30 و 100 میل تولید شده است؛ بهتر است از این عطر برای مناسبت‌های نیمه رسمی استفاده کنید.

Belle D`Opium
عطری است کاملا پیچیده و خاص که ایو سن لارن روانه بازار کرده است؛ ترکیب هلو، فلفل سفید، زنبق، یاسمن و صندل در کنار هم معجون خوشبویی را به ارمغان آورده که شما می‌توانید در 3 سایز 50،30 و 90 میل خریداری کنید.

Lancome tresor midnight rose
رایحه‌ای رمانتیک برگرفته از بوی شکوفه گل رز سیاه است که برای استفاده در مناسبت‌های رسمی پیشنهاد می‌شود. لانکوم با این عطر تلاش کرده است یکی از مطلوب‌ترین رایحه‌های عشق را تولید کند. شکوفه یاس، وانیل در کنار توت سیاه و مشک سفید بویی شیرین و در عین حال خاص را برای افراد شیک‌پوش به مشام می‌رساند.

Nina by Nina Ricci
این عطر با بویی تازه با دارابودن عصاره لیموترش و سیب حس تازگی را به فرد القا می‌کند. در ساخت آن همچنین از گل صد تومانی، توت خاردار هندی، عطر بادام سوخته و وانیل استفاده شده است که درنهایت با چوب درخت سیب، سدر و مشک حس مطبوعی را منتقل می‌کند. ریچی ریچی دارای مخلوطی است که بهتر است برای مکان‌های رسمی‌تر استفاده شود.

نكته  طلايي
اگر از نوشته‌های ریزی که روی شیشه و جعبه عطرها حک می‌شوند مطلع نیستید و شناخت کافی ندارید و در زمان خرید فقط به راهنمایی فروشنده اکتفا می‌کنید، نیم‌نگاهی به این میانبر بیندازید که هنگام خرید عطر با شناخت بیشتری پا به فروشگاه‌های عطرفروشی بگذارید تا دچار سردرگمی نشوید.
  Fresh : رایحه پرطراوت شبیه علف و سبزه‌های ترشده که حس جوانی، شادابی و پویایی به انسان می‌دهد.
  Fruity: رایحه میوه‌ها که بیشتر از مرکبات حاصل می‌شود.
  Citrus: رایحه مرکباتی مانند پرتقال، بهارنارنج و لیمو به این نام خوانده می‌شود.
  Spicy : رایحه تند و تیز مثل انواع فلفل.
  Woody : رایحه‌ای خنک که بوی درختان خشک جنگلی را می‌دهد و حس سرزندگی ایجاد می‌کند.
  Floral:رایحه گرم و ملایم گل‌ها که حس جاودانگی در آدم برمی‌انگیزد.
  Sweet : رایحه‌ای شیرین مانند وانیل.
   Light: رایحه‌ای سبک و ملایم.
   Oriental: رایحه‌ای گرم که بویی مشابه کاج، سرو و بلوط می‌دهد.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)