خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

آموزش ساخت آويز موج دار

1392/9/11 23:29
نویسنده : خاله ی مهربون
2,330 بازدید
اشتراک گذاری

لوازم مورد نياز

- نوار ارگانزاي 1 سانتي
- سيم مفتولي شماره 9
-قفل گردنبند
- بست مخصوص گردنبند
- کريستال در رنگ ها و ابعاد مختلف
- ابزار آلات
( که در شماره پيش معرفي شده بود )
- عکس شماره A-B-C اين سه عکس مربوط به قفل هاي مختلف هستند که مي توانيد از آن ها هم براي گردنبند و هم براي دستبند استفاده کنيد.
قفل موجود در عکس Aقفل قابلمه اي است که تخت بوده و براي کارهايي که بايد بر روي بدن بخوابند کابرد دارد . قفل موجود در عکس B قفل پيچي مي باشد . که همه شما با آن آشنايي داريد . قفل موجود در عکس شماره C هم قفل آهنربايي است .
- عکس Dمربوط به بست مخصوص دستبند و گردنبند است . که در اين شماره با نحوه کار با آن آشنا خواهيد شد . عکس هاي G-F-E هم پايه هاي مختلف گوشواره را نمايش مي دهند .

آموزش ساخت آويز موج دار







مطابق عکس 1 ابتدا مفتول را به شکل حلقه درآوريد . مطابق عکس هاي 2 و 3 دو حلقه ديگر در کنار حلقه اول ايجاد کنيد و سپس به ساختن حلقه هاي مقابل هم بپردازيد . 



سپس به عکس هاي 4 و 5 دقت داشته باشيد که تا ميانه کار فاصله حلقه ها را از هم زياد کنيد . و پس از آن دوباره حلقه ها را به هم نزديک کنيد تا کار مطابق تصوير 6 شو



- پس از آن دنباله اضافه کار را بچينيد . 



سپس سر يک مفتول ديگر را خم کنيد و بچرخانيد عکس 7 و 8 سپس چند عدد کريستال به دلخواه در آن قرار دهيد . بالاي کار را حلقه کرده و حلقه مورد نظر را به قسمت مياني کار قبلي متصل کنيد کار مطابق تصوير 9 مي باشد .
- سپس نوار ارگانزا را از ابتدا و انتهاي کار رد کنيد و طول آن را به اندازه دور گردن برش بزنيد . دو سر نوار را مطابق عکس شماره 10 و 11 بست بزنيد و سپس قفل را به پايان کار وصل کنيد عکس 12 آويزها آماده است .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)