خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

هم ورزش کنید ،هم زیبا شوید!

1392/9/7 12:01
نویسنده : خاله ی مهربون
875 بازدید
اشتراک گذاری

کارهای زیبایی روزمره ، زمان زیادی از شما می گیرد ، گاهی اوقات شاید این کارها خسته کننده به نظر برسند اما شما می توانید با ترکیب آنها با تمرینات ورزشی آنها را جذاب تر کنید و در عین حال بدنتان را هم خوش فرم کنید .

7 تمرین موثر که می توانید حین کارهای زیبایی روزانه انجام دهید:

 

beauty--exercise-1

مسواک زدن و تعادل
وقتی در حال مسواک زدن هستید روی انگشتان پاهایتان بایستید و سعی کنید تعادلتان را حفظ کنید ،این کار علاوه بر تقویت عضلات پا موجب افزایش تعادل بدنتان می شود . دقت کنید که حتما عضلات شکمتان را هم منقبض کنید.

 

آرایش همراه با تمرینات کیگال

آرایش همراه با کیگل
وقتی در حال آرایش هستید ، تمرینات کیگل را انجام دهید و عضلات داخلی بدنتان را به کار بگیرید . شاید تصور کنید که کیگل مختص زنان باردار است و یا تنها برای بهبود روابط زناشویی مناسب است اما کیگل برای همه ضروری است چرا که موجب تقویت عضلات قسمت میانی بدن شده و از برخی بیماری ها جلوگیری میکند .
سعی کنید 5 ست 10 تایی حرکت را تکرار کنید . وقتی ست را کامل کردید ببینید چه مدت می توانید عضلاتتان را درگیر کنید و 5 ست طولانی را دوباره تکرار کنید .

 

ترکیب آرایش و تمرینات ورزشی

آرایش مو و کشش پاشنه
وقتی در حال سشوار کشیدن و مرتب کردن موهایتان هستید کشش پاشنه پا را تمرین کنید .در حالی که نشسته اید پاهایتان را به شکل الماس قرار دهید و در حالی که نوک پا را روی زمین قرار داده اید پا را به بالا بکشید . با این کار عضلات داخل ران ، همسترینگ و پشت پا کشیده می شوند .

 

ترکیب آرایش و تمرینات ورزشی 2

رژ لب و کشش پشت پا
هنگام رژ لب زدن کمی به جلو خم شده و پای ثابت را شل کنید و بعد در حالی که عضلات شکم را منقبض کرده اید ،پا ی دیگر را به سمت عقب بکشید و نگهدارید. برای هر پا 10 بار حرکت را تکرار کنید .

 

ماسک صورت هنگام دراز نشست

ماسک صورت و دراز نشست
خوب وقتی که از ماسک برای صورت استفاده می کنید بهترین زمان برای دراز نشت است . شما زمان زیادی برای تمرینات شکمی دارید . پیشنهاد می کنیم که انواع دراز نشست کامل ، نیمه و خم به پهلو را با هم ترکیب کنید .

 

ترکیب آرایش و تمرینات ورزشی 3

سفید کردن دندان و وزنه ها
برای کارهای روتین زیبایی نظیر سفید کردن دندان ها و یا رنگ کردن موها که 30 دقیقه وقت می گیرند ، تمرینات با وزنه عالی هستند . البته برای عضله سازی بهتر میتوانید وزنه های سنگین تری را به مرور استفاده کنید .برای مثال می توانید بازوها را همراه وزنه در راستای شانه ها صاف نگهدارید ، دست ها را بالای سر ببرید و پایین بیاورید و یا دستها را از آرنج خم کرده به سمت داخل بکشید و به وضعیت قبل برگردید و ...

 

ترکیب آرایش و تمرینات ورزشی 5

مانیکور و پرش
بعد از مانیکور می توانید حرکت پروانه را انجام دهید ، هم ناخن هایتان خشک می شوند و هم حسابی ورزش کرده اید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)