خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

پیامک کودکانه

1391/7/23 17:37
نویسنده : خاله ی مهربون
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ,

امروز روز جهانی کودک بود, اصلا حواسم بهت نبود .. کوچولو روزت مبارک !!

شکلک

کاش میشد همیشه کودک بود
زندگی شادی و عروسک بودعروسک

. . .

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود
جمع بودن بود و تفریقی نبود
کاش می‌شد باز کوچک می‌شدیم
لا اقل یک روز کودک می‌شدیمکودکی

. . .

کودک که بودیم هیچ کس روزمان را تبریک نگفت

اما حالا من

روز کودک را به تو که سادگی و صداقت و صفای وجودت همچون کودکان است تبریک میگویمشکلک

. . .

شکست شیشه…
باز شد پنجره…!
چقدر تند دوید کودکی های
بازیگوش منشکلک

. . .

کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است
کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است
کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است
کودکی لاله ی سرخ است به باغ امیدعروسک

. . .

روز جهانی کودک بر تمام کودکان بویژه کودکان عقب افتاده مبارکخنده

. . .

کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود، ای کاش کودک بودم تا از ته دل می خندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ، ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش می کردممبارک

روز کودک مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)