خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

بنر رایگان برای خوش آمدگویی

1392/9/25 15:46
نویسنده : خاله ی مهربون
1,553 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان: اگه دوست داشته باشيد بنر فوق را در وبلاگ خودتان داشته 

باشيد كافيست کد بنر درون کادر زیر راکپی نموده ودر پست جدید و ترجیحا"

پست ثابت  وبلاگ خود قراردهید . برای این کار به نکات زیر توجه کنید.


۱-بهتر است از اینترنت اکسپولار استفاده نماید .

 

۲-برای قرار دان این کد ابتدا درون پست جدید یا پست ثابت وبلاگ خود و

بر روی دکمه (اچ تی ام ال ) بالای نوار ابزار وبلاگ خودکلیک کرده ،

سپس  پیست (past) نموده.و سپس آن راذخیره نماید.(بهتر این پست را

بعنوان پست ثابت معرفی کنید.)


۳- حجم تقربی آن ۳۴ کیلوبایت می باشد. 

 

 

 

 


 

 

اگه بنر فوق تووبلاگ تون نشون داده نمی شه !!! می تونید روی دکمه  دانلود زیرکلیک کرده و

نرم افزار فلش پلیر را دانلود کنید. و روی سیستم کامپیوترتون نصب کنید تا بنربالا نمایش داده بشه !!

ضمنا" باید عرض کنم ممکنه این بنر گاها نمایش داده نشه! . و این بخاطر سایت پرشین گیگ هست

که گاها از کار می افتد اما این وفقه موقت بوده ، که جا دارد به خاطر این موضوع پشاپیش ازتون

عذر خواهی کنم .. باتشکر ..محمد نوشیروانی.

 منبع

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)