خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

پسر شیطان و اسپرت پوش

1392/9/25 16:37
نویسنده : خاله ی مهربون
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

اهمیت پوشاک بچه‌ها این روزها اگر گاهی وقت‌ها در حد لباس بزرگسالان نباشد کمتر نیست. برندهای مختلف برای آقاپسرها و دخترخانم‌های قد و نیم‌قد شما هم ایده می‌دهند و خیلی سریع ایده‌ها را اجرا كرده و در نهایت ظاهری خلاقانه به آنها هدیه می‌کنند. این ست هدیه برند معروف گوچی به پسرهایی است که از وقتی نیم‌وجب هستند هم دوست دارند خوش‌تیپ باشند!

پسر شیطان و اسپرت پوش

دگمه ها ی کمتر بهتر است
معمولا بچه‌ها از 3 سالگی به بعد دوست دارند مستقل از والدین عمل کنند. مثلا خودشان دکمه‌های‌شان را ببندند یا اینکه بدون کمک دیگران بند کفش‌های‌شان را گره بزنند. در صورتی که پسر کوچولوی شما عاشق این کارهاست و دیگر فرق بین خوردنی و دکمه را می‌فهمد به او با خرید لباس‌های مناسب آزادی عمل بدهید. لازم نیست یک لباس با 20 دکمه تهیه کنید تا از خواسته‌اش پشیمان شود. یک ژاکت گرم با 3 تا 4 دکمه هم برای بالا بردن غرور مردانه او مناسب خواهد بود.

تیپ مخصوص وروجک‌ها
اگر روحیه‌ پسرتان پر از بازيگوشی است و اصولا دیوار راست را محلی برای بالا رفتن می‌بیند برایش تیپ اسپرت  مناسب است  تا بتواند به راحتی ورجه وورجه کند! در غیر این صورت ممکن است فاتحه لباس رسمی‌اش را ظرف مدت 24 ساعت بخواند! لباس‌های اسپرت برای حرکت کردن بچه‌ها و به خصوص موقع بازی آنها گزینه‌هایی ایده‌آل هستند.

جین و بگی برای او
برخلاف عکس روبه‌رو که شلوار پارچه‌ای تکمیل‌کننده ست پسر جنتلمن و رسمی‌پوش شما بود،شلوارهای جین و بگی اعضای تکمیل‌کننده کمیته خوش‌پوشی در سنین پایین هستند آن هم برای اسپرت‌پوش‌ها! می‌توانید دو تا بند رنگی هم بگیرید و به شلوارش آویزان کنید تا سر ذوق بیاید.

کمربند فانتزی
معمولا کمربندهای رنگی، بدون سگک و پارچه‌ای جزء دسته کمربندهای اسپرت به حساب می‌آیند. برای ست‌های غیررسمی بچه‌ها سراغ مدل‌های فانتزی و بامزه بروید حتی می توانید مدل‌هایی با  طرح شخصیت کارتونی مورد علاقه‌شان را هم تهیه کنید و به آنها هدیه دهید.


عکس بزرگ‌ترها
به بازی زیبای طوسی تیره، قهوه‌ای و سفید دقت کنید. این ست تمام المان‌هایی که برای ساختن یک تیپ منحصربه‌فرد لازم است را به همراه دارد. جالب اینجاست که در مورد بزرگسالان معمولا به جای طوسی‌تیره یا سرمه‌ای روشن، رنگ سرمه‌ای تیره با کت‌های قهوه‌ای هماهنگ می‌شود اما طراحان گوچی برای اینکه لباس‌ها هم چنان ظاهر کودکانه‌شان را حفظ کنند از تناژهای روشن‌تر کمک گرفته‌اند تا روحیه بچه‌ها تیره و تار نشود!

کمربندهای مردانه!
هر کاری می‌کنید بکنید ولی یادتان نرود وقتی دارید برای پسر خوش‌تیپ‌تان لباس رسمی انتخاب می‌کنید باید یک کمربند ساده و آراسته هم انتخاب کنید. با این کار او نه‌تنها یاد می‌گیرد که دارد کم‌کم وارد دنیای بزرگسالی می‌شود بلکه احتمالا خیلی زود آثار این طرز فکر هم در او پیدا می‌شود. بچه‌ها به اعتباری که به آنها می‌بخشید یاد می‌گیرند که چطور مسئولیت‌پذیر شوند.
پسر شیطان و اسپرت پوش


مانع نفوذ سرما
کت‌های چرمی انتخاب زيباي پاییزه و زمستانه برای خانم‌ها و آقایان هستند اما اخیرا بچه‌ها هم به واجدین شرایط  پوشیدن کت چرم تبدیل شده‌اند!  نکته‌ای که باید در مورد انتخاب لباس برای کوچولوی دلبندتان در نظر داشته باشید این است كه آستین‌ها کش بافت باشند. این آستین‌ها مچ دست را کیپ نگه می‌دارند و مانع ورود هوای سرد می‌شوند. این طوری تن او گرم می‌ماند و سرما هم نمی‌خورد. جنس یقه‌ها سرما را به خودش نمی‌گیرد و گردنش را گرم نگه خواهد داشت.

خیلی گرمش نشود
ژیله‌ها برای پسرهایی که گرمایی هستند بهتر از پلیورها عمل می‌کنند. زیر ژیله یک پیراهن آستین بلند نخی به او بپوشانید تا بابت پخته نشدنش از شما تشکر کند!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)