خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

راهنمای انتخاب پالتو زمستانی ایده آل

1392/10/5 0:43
نویسنده : خاله ی مهربون
839 بازدید
اشتراک گذاری

در حالیکه لباس های اورسایز برای این فصل مد شده است اما کمی بیشتر فکر کنید، شاید این مدل مناسب اندام شما نباشد !!! چه کمرباریک باشید و یا شانه های پهن داشته باشید و یا اندامتان گرد باشد ، به شما پیشنهاد می کنیم لباسی برای خود برگزینید که مناسب فرم بدنتان باشد.

 

اگر بر اساس فرم اندام خود  لباس انتخاب کنیم می توانیم ایرادات خود را بپوشانیم و زیباتر باشیم ، با توجه به پیشنهادات ما می توانید هنگام خرید لباسی که برازنده تان باشد انتخاب نمایید. در کنار لباس می توانید لوازم جانبی دیگری که پیشنهاد کرده ایم را با لباستان ست کنید.

    پالتو زمستانی برای اندام های صاف (مستطیلی)   

پالتو برای اندام مستطیلی

پالتوهایی که در قسمت کمر دارای برش هستند برای این دسته بسیار ایده آل است. چون برش در قسمت کمر باعث می شود که بدن دارای انحنا بنظر برسد . پارچه های پیشنهادی ما ، پارچه های طرح دار بوکله یا پشمی است به همراه تزیین مثل جیب یا چین در طرح آن ، باعث می شود که لباس به بدنتان فرم دهد. همچنین می توانید به همراه این لباس ها از لوازم جانبی چون گوش بند خز مصنوعی و ساق بافتنی استفاده کنید.


 پالتو زمستانی برای اندام های گرد (سیبی)

پالتو برای اندام گرد

برای پنهان کردن شکم خود از پالتوی مشکی و یا تیره با پارچه های ساده استفاده کنید. مدلی را انتخاب کنید که ناحیه کمر را باریک تر نشان دهد در غیر اینصورت می توانید از کمربند هم استفاده کنید. به هر حال حواستان باشد که شکمتان زیر کمربند قلمبه نشود. به همراه این لباس می توانید از کلاه خز مصنوعی و دو دست کش چرمی استفاده کنید.

 

   پالتو زمستانی برای اندام ساعت شنی   

پالتو مناسب برای اندام های ساعت شنی

کت کمر دار برای افرادی که دارای کمر باریکی هستند مناسب است . از کمربندهای چرمی استفاده نکنید چون باعث می شود مثل زنان باردار بنظر برسید . لباسهای کمی راحت باعث می شود که دختر خانمها بتوانند داخل آن کمی نفس بکشند. این لباس را با شال طرح پلنگی و یا کلاه زرق برق دار می توانید ست کنید.

   پالتو زمستانی برای اندام مثلثی وارونه  

پالتو مناسب برای اندام های مثلثی

کسانی که بالاتنه پرتری نسبت به پایین تنه دارند باید این سبک لباس را انتخاب کنند. این مدل برای شما ساخته شده است. به آن مثل شاه ماهی لباسها نگاه کنید، بالاتنه رسمی ، پایین تنه آزاد و رها. قسمت بالاتنه لباس چسبیده به بدن است و دامن پایین لباس باعث برقرار تعادل در ظاهرتان می شود. سعی کنید توجهتان را از شانه ها و سینه های پهن به سمت پایین تنه بکشانید. با این لباس دنیا را می توانید تغییر دهید. با این پالتو از یک سری وسایلی که به قدر کافی زنانه هستند مثل یک جفت دستکش صورتی و یک کلاه مدل دیزی بوکانان شیک استفاده کنید


  پالتو زمستانی برای اندام مثلثی (گلابی شکل)

پالتو مناسب برای اندام های گلابی شکل

برای کسانی که پایین تنه پهن تری نسبت به بالا تنه دارند پوشیدن لباسی که در قسمت دو سوم بالای آن از رنگبندی و طرح استفاده شده باشد، باعث می شود چشمها از قسمت پهن پایین تنه به سمت بالای بدن کشیده شوند. آستین های قرمز تند و یقه قیفی باعث می شود که مردم دلیلی برای توجه به پایین تنه نداشته باشند. اما اگر کسی هم به پایین تنه توجه کند ، باتوجه به رنگ مشکلی لباس و برش هوشمندانه آن متوجه باسن بزرگتان نخواهد شد. وقتی که برای خرید لباس می روید، به دنبال برش هایی در ناحیه گردن و کلا بالاتنه باشید مثل یقه های شال و یا خز دار.همه این موارد برای مدل اندام شما متناسب است. در کنار موارد گفته شده برای جلب توجهات به بالاتنه می توانید از چیزهای رنگی مثل شال گردن راه راه و کلاه های کشباف بزرگ استفاده کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)