خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

تخفیف ویژه برای آی بانویی ها در جشن تولد 1 سالگی کیف مهتا

1392/10/5 21:05
نویسنده : خاله ی مهربون
861 بازدید
اشتراک گذاری

مهتا تولد 1 سالگی اش را جشن می گیرد و به همراه محصولات جدیدش ، تخفیفات ویژه ای هم برای خوانندگان آی بانو در نظر گرفته است ، با مراجعه به این صفحه می توانید از این تخفیف استفاده کنید.

mahtabag-ibanoo-3

دوستان عزیز قبلا کیف مهتا را در آی بانو معرفی کرده ایم و بسیاری از ما از محصولات مهتا استفاده کرده ایم و کیفیت ، زیبایی ، تنوع مدل ها و کاربردی بودن در عین حال قیمت مناسب آن را تجربه کرده ایم!

هدف مهتا خلق یک برند کاملا ایرانی‌ با کیفیت و با قیمت مناسب مطابق با سلیقه ایرانی بوده است ، در واقع مهتا می خواست نظر مردم را نسبت به جنس ایرانی‌ تغییر دهد و در این راه موفق بوده است .

تولد 1 سالگی کیف مهتا

این هفته کیف مهتا یک ساله می شود ، تولد مهتا را تبریک می گوییم و می خواهیم محصولات جدید مهتا که انواع کیف های چرمی زیبا هستند را به شما معرفی کنیم : کیف های اداری ، کیف زنانه در انواع مختلف( دستی ، کیف پول و  رودوشی ) و البته مدل بسیار زیبای کوله چرمی...

تخفیفات ویژه کیف مهتا برای خوانندگان آی بانو

و اما یک خبر خیلی خوب برای شما آی بانویی های عزیز:
مهتا تخفیفات ویژه ای برای خوانندگان آی بانو در نظر گرفته است ،با مراجعه صفحه ویژه آی بانویی ها می توانید کیف مورد نظرتان را انتخاب کنید و از تخفیف آی بانویی ها استفاده کنید ، پیشنهاد می کنیم این فرصت خوب را از دست ندهید.

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)