خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

5 اپلیکیشن جالب که شما را باهوش تر می کند

1392/10/6 18:36
نویسنده : خاله ی مهربون
845 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی می توانیم بهترین استفاده را از  اپلیکیشن ها کنیم چرا نه ؟ مغز بیشتر از هر چیزی باید مورد توجه شما باشد ،سعی کنید برای تقویت قدرت مغزتان زبان جدید یاد بگیرید ، بازی های فکری انجام دهید و ....

 می توانید آنقدر بازی های تکراری انجام دهید که مغزتان را نابود کنید و یا می توانید از این اپلیکیشن های جالب استفاده و لطفی در حق مغزتان بکنید. این برنامه ها مستقیما شبکه عصبی شما را هدف گرفته ، باعث بهبود سلامت مغز و مانع از دست رفتن حافظه می شوند. بعلاوه باعث بالارفتن اطلاعات عمومی شما مخصوصا جلوی بقیه می شوند. 

Lumosity Mobile

اپلیکیشن Luminisity


فکر کنید که این اپلیکیشن مربی ذهنی شماست. باعث تحریک و رشد ارتباطات بین سلولی در مغز ( بیش از سلولهای ماهیچه ای ) و در نتیجه افزایش حافظه و دقت می شود. مناطقی که می خواهید روی آنها تمرکز کنید را اولویت بندی نمایید مثل حل یک مساله یا حفظ کردن، این برنامه با استفاده از آن اطلاعات تعیین می کند که چه نوع تمرینی برای شما مناسب است. همانطوری که مشغول فعالیت هستید ( فعالیت روزانه یا در وقت اضافه) این اپلیکیشن باتوجه به سرعت فعالیت ، حافظه ، نمرات حل مساله همانند- وزنه – سلولهای خاکستری مغزتان را ورزش می دهد.(رایگان برای آیفون )

دانلود از آی تونز 

سایت سازنده 

 

Duolingo

اپلیکیشن Doulingo برای یادگیری سریع زبان


صحبت کردن به یک زبان دیگر باعث بهبود عملکرد مغز می شود. توانایی مکالمه دوزبان به تقویت شناختی مغز و یا تراکم اتصالات عصبی مغز کمک می کند که این امر در سنین پیری مانع بروز بیماریهایی چون آلزایمر می گردد. این اپلیکیشن به شما کمک می کند که زبانهای اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی یا ایتالیایی یاد بگیرید. این برنامه ها بصورت بازیهای متفاوت با روخوانی ، نگارش و مکالمه سریع و آسان موجود است. بر اساس یک مطالعه مستقل از میان سازندگان اپلیکیشن ، 34 ساعت کار کردن با Duolingo برابر است با گذراندن 11 هفته درس خواندن در ترم های آموزشی .

دانلود از بازار 

سایت سازنده 

 

New York Times Crossword & Top Crossword Puzzles

اپلیکیشن جدول کلمات متقاطع برای بهبود حافظه


پازل های کلمات متقاطع یک روش خوب و قدیمی برای آماده نگه داشتن ذهن در هر سنی می باشد. با اپلیکیشن نیویورک تایمز، همان نسخه چاپی جدول را در غالب یک برنامه نرم افزاری ، بعلاوه امکان دسترسی به یک آرشیو 6000 تایی جدول خواهید داشت. همانند روزنامه باید برای این هم هزینه کنید . اگر تمایلی به اشتراک ماهانه 3$ ندارید، می توانید از پازل کلمات متقاطع رایگان ( همراه با آگهی رایگان) به جای آن استفاده کنید.

دانلود ازگوگل پلی 

 

Georeader

اپلیکیشن Georeader


در طول روز چند کار جالب انجام می دهید بدون اینکه همان بار اول اشتباه کنید ؟ پیاده روی ، دو و یا مسافرت خود را با این اپلیکیشن هندزفری به راحتی انجام دهید . این برنامه بطور خودکار نقاط تاریخی و مسیرهای جالب مسیررا خوانده و به شما نشان می دهد. با نصب این برنامه میزان تمرکز حواس خودتان را بالا ببرید. با فکر عمل کردن و توجه کردن به چیزهای جدید باعث بهبود در روابط ، دیدگاه و تناسب اندام و همه چیزهای دور و برتان می شود.

دانلود از گوگل پلی 

 

Atlas by Collins

Atlas by Collins

همه ما در یک دهکده جهانی زندگی می کنیم اما بیشتر ما چیز زیادی درباره دنیای ورای محل زندگی خود نمی دانیم . واحد پول کشور سوریه چیست؟ کدام یکی از کشورها از همه بیشتر انرژی مصرف می کنند؟ این اپلیکیشن ،که وابسته به واحد نقشه کشی انتشارات هارپر کالینز است، به شما اطلاعات خوبی درباره بیش از 200000 شهر ، روستا و نقاط دیدنی دنیا را از طریق نقشه کره جغرافیایی می دهد. اطلاعات موجود در آن از طریق نقشه های ارتباطی و ماهواره و بطور رایگان تامین می شود. علاقه ما روی نقشه محیطی که تاثیر انسان روی این سیاره را نشان می دهد ، و حافظه آن است که سرشار از سندها ، هنرها و افرادی است که تاریخ زندگی بشر را می سازند.

دانلود از آی تونز 

سایت سازنده 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)