خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

تأثیرگذارترین عکس های کودکان در سال 2013

1392/10/20 16:49
نویسنده : خاله ی مهربون
1,378 بازدید
اشتراک گذاری
تصاویری که در زیر از کودکان مشاهده می کنید قطعاً قلبتان را گرم می کنند. هر کدام از آنها ماجرایی دارند و عکس هایی که از آنها گرفته شده در سال 2013 در اینترنت غوغا کرده است. خودتان مشاهده کنید و قضاوت کنید.
 
در اکتبر 2013، کارگران شیشه شوی کودکان بیمار بیمارستانی در شهر سائوپائولوی برزیل را با پوشیدن لباس های ابرقهرمانان غافلگیر کردند. در این تصویر یوحنا برتولای 2 ساله را می بینید که همراه پدرش دستشان را از روی شیشه روی دست سوپرمن گذاشته اند. 



در این تصویر لوکاس همبری مبتلا به سندروم سنفیلیپو را با سگ مهربانش جونو می بینید. وقتی پدر لوکاس فهمید که پسرش واجد شرایط دریافت حیوان خدمتی نیست، جونو را از پناهگاه تنسی نجات داد و آن را تربیت کرد تا سگ خدمتی و کمکی پسرش شود. 



دختری که در این تصویر می بینید دانیلا موئن نام دارد که در مراسم خداحافظی قبل از اعزام سربازان به افغانستان برای مأموریت نه ماهه، همراه پدرش و خانواده ها و نظامیان دیگر، ادای احترام می کند. 



لوکا پسر 12 ساله ای است که بخاطر عدم رشد عضلانی روی ویلچر می نشیند. او رویای انجام فعالیت هایی همچون اسکیت سواری، شنا و بسکتبال را این چنین به تصویر کشیده است. 



آتش سوزی در دانالی استرالیا باعث شد که تیم هولمز، همسر و 5 نوه اش مجبور شوند به آبهای اطراف ملکشان پناه ببرند، زیرا شعله های عظیمی همه چیز در ملک آنها را می سوزاند و راه فراری وجود نداشت. این خانواده دو ساعت و نیم زیر یک موج شکن ماندند. تیم این تصویر را برای دخترش ارسال کرد تا به او بگوید که همه آنها زنده و سالم هستند. 



مایلز اسکات 5 ساله که با لقب "بت کید" شناخته می شود، در ماه نوامبر در صدر اخبار دنیا قرار گرفت و به میلیون ها انسان الهام بخشید. او برای یک روز امکان این را داشت که در شهر سانفرانسیسکو نقش ابرقهرمانی را بازی کند که با جرایم و بزهکاری ها می جنگد. وقتی این بتمن کوچولو – که سرطان خون او در حال حاضر رو به بهبود است – در تالار شهر مشتش را به سمت آسمان برد، جمعیتی که اطرافش بودند فریاد شادی و هیجان سر دادند. 



از وقتی که خانواده شایبا توله سگی به نام تئو را از پناهگاه حیوانات به خانه آوردند، این توله سگ و پسر 2 ساله این خانواده به نام بو، هر روز با هم چرت می زنند. جسیکا مادر بو تصاویری دوست داشتنی و بانمک از این دو در وبلاگش منتشر کرد و خیلی زود این تصاویر در اینترنت غوغا کردند. 



این تصویر در سال 2012 انداخته شد ولی در سال 2013 در اینترنت منفجر شد! در این تصویر دلگرم کننده، برایان اودریسکول، ستاره راگبی ایرلند دیده می شود که از واکنش دخترش از دیدن کاپ قهرمانی هینکن او، هیجانزده می شود.  



ژان فرناندز، پسر 11 ساله برزیلی، در ماه دسامبر گذشته زندگی اش را به خطر انداخت تا توله سگی که با یک ماشین تصادف کرده و راننده آن فرار کرده بود، را از خیابان و از میان ماشین ها نجات دهد. او این توله سگ را نزد دامپزشک برد و حالا این سگ حالش خوب است. 



سول، پسر سه ساله ای است که در این تصویر در دادگاهی در روز ملی فرزندخواندگی دیده می شود که دستش را با دنیس و کیتی وایتکر بالا برده تا سرپرستی او به این زوج داده شود. روز ملی فرزندخواندگی برای بالا بردن آگاهی در مورد 100 هزار کودکی است که در پرورشگاه ها زندگی می کنند. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)