خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

دانلود آهنگ انقلابی .... هم پای جلو دار

1392/11/15 23:59
نویسنده : خاله ی مهربون
1,386 بازدید
اشتراک گذاری

 حمید سبزواری

 همپای جلودار

شعر «همپای جلودار» یکی از تأثیرگذارترین آثار استاد حمید سبزواری (حسین ممتحنی) و یکی از اولین آثار حایز اهمیتی است که در زمینه مبارزه مردم فلسطین سروده شده است، آنچه این اثر را از آثار مختلف حمید سبزواری متمایز می‌کند، همخوانی ساختار ادبی شعر با مضمون و محتوای آن است. این شعر توسط استاد حسام الدین سراج در قالب آلبوم نینوا منتشر شد. آهنگ سازی و خوانندگی این سرود توسط استاد حسام الدین سراج انجام شد و توسط حوزه هنری منتشر گردید.

دانلود کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابای محمد امین
16 بهمن 92 4:27
دیروز آینده امروز بوده،چقدر نَزدیک!! سلام طبق آمارهادر حدود95% مردم ما(ایرانیان) در مورد بیمه های زندگی اطلاعی ندارن!!!البته امید وارم شما والدین گرامی جزء5% باشید. وظیفه حکم میکنه که من اطلاعاتی خدمتون عرض کنم،امید وارم گامی هرچند کوچک در راه آگاهی رسانی به دوستانم بردارم تا ایشان بتوانند بهتر برای فردای فرزندان خود تصمیم بگیرند. بزرگی می گوید:آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران بپسند امید است اینگونه باشیم!! بابای محمد امین مشاور بیمه09191276206 www.Vau.ir