خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

تزئین اتاق دخترها، از کودکی تا جوانی

1392/11/21 21:35
نویسنده : خاله ی مهربون
654 بازدید
اشتراک گذاری

 با این هزینه های زیاد که نمی توان هر سال یا حتی هر 5 سال یکبار همه ترکیب اتاق را تغییر داد و تخت و میز و صندلی و کمد جدید خرید. باید یک بار یک ایده درست به خرج داد و وسایل با کیفیت و اساسی خرید و اتاقی درست کرد که از کودکی تا بزرگسالی مناسب دختر نازنینتان باشد. برای این منظور باید از رنگ و طرح هایی بهره بگیرید که بچه گانه نیستند. مثلا باید مانند ایده های زیر باشند. 

ایده های مینیمالی



صورتی کمرنگ و بسیار لطیف برای اتاق دخترها گزینه بسیار مناسبی است. این رنگ حسی از بزرگی و بلوغ را نیز در خود دارد و برای سنین جوانی فرزندان استفاده می شود.  

بازی با طرح



از طرح ها و ایده هایی برای تاج تخت یا دیوارهای اتاق کودک استفاده کنید که خیلی بچه گانه نباشند تا در سال های نوجوانی و جوانی هم بتواند از آنها استفاده کند. برخی از طرح ها با هر رنگ و دکوراسیونی جور می شوند. 

جادوی رنگ های ملایم



برای اتاق دخترها بهتر است از رنگ های ملایم و ترکیبی استفاده کنید. رنگ هایی که کودکانه نباشند و  برای سنین نوجوانی نیز قابل استفاده باشند. ترکیب دو رنگ صورتی و توسی بسیار مناسب و زیبا است و می توانید از آن برای طراحی اتاق شاهزاده خانم کوچولوی خود استفاده کنید. 

طرح چین‌دار



استفاده از طرح چین‌دار کاملا هویت دخترانه به اتاق می بخشد. برای این منظور می توانید حاشیه های روتختی، روبالشتی یا بقیه دکور اتاق را چین‌دار انتخاب کنید. این طرح هم برای دوران کودکی و هم برای بزرگسالی مناسب هستند. 

استفاده از آثار هنری



برای اینکه اتاق فرزند خود را با المان هایی دکور کنید که در طول زمان کهنه و قدیمی نمی شوند، آثار هنری جالب و متفاوتی همچون چمدانی که زیر تخت قرار دارد یا تابلو و مجسمه های شاد اما زیبا استفاده کنید. 

درخششی کوتاه



برای اینکه اتاق دختربچه های دوست داشتنی خود را خاص و زیبا تزئین کنید و برای چند سال آینده و حتی تا نوجوانی او مناسب و زیبا باشد، از نور و وسایل درخشان بهره بگیرید. به طور مثال، از لوستری استفاده کنید که خودش براق است و نور زیادی نیز به اتاق می بخشد. 

اتاق مشترک همیشگی



اگر قرار است یک اتاق مشترک برای دو دختر نازنین خود در نظر بگرید، اتاق بزرگ برای آنها انتخاب کند که در سال های نوجوانی و جوانی دچار مشکل نشوند. تخت بزرگ و زیبا با طراحی متفاوت و فضای زیاد و رنگ های ملایم و دخترانه که بسیار شیک و چشم نواز هستند. 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)