خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

ش مثل شتر...شکوفه هادرباره شتر بدانند

1392/12/13 17:44
نویسنده : خاله ی مهربون
920 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان مهربان من. من شتر هستم. یک حیوان قوی و نیرومند. بعضی از ما یک یا دو کوهان داریم و بعضی دیگر اصلاً کوهان نداریم. به شترهای بی کوهان، لاما می گویند.

ش مثل شتر...شکوفه هادرباره شتر بدانند

کوهان ما شترها پر از چربی است و ما می توانیم به کمک آن در هوای گرم بدون آب و غذا مدتی زیاد زندگی کنیم.

مژه های ما بلند و ابروهای ما پرپشت است و ما می توانیم به کمک آن ها از طوفان های شن رد شویم بی آن که شن و ماسه داخل  چشمانمان برود.

وقتی شما آدم ها روی شن ها راه می روید پاهایتان در شن فرو می رود، ولی پاهای ما پهن است و اصلاً در شن فرو نمی رود.

ما شترها می توانیم گیاهان خاردار را بخوریم چون پوست دهان ما بسیار سفت است.

به ما شترها کشتی صحرا هم می گویند. ما شترها پستانداریم و نشخوار هم می کنیم.

ما حیوان بسیار مفیدی هستیم. چون انسان ها از شیرمان می نوشند و از گوشتمان می خورند. آن ها از پوست و پشم ما برای درست کردن لباس های پشمی، کمربند و کفش استفاده می کنند.آن ها روی ما بارهای سنگین می گذارند و ما آن ها را برایشان حمل می کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)