خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کدوحلوایی سیخی

1391/7/20 23:24
نویسنده : خاله ی مهربون
951 بازدید
اشتراک گذاری

امروز یاد یکی از سایتهای غذای کودک ژاپنی افتادم، هوس کردم یکی از غذاهای ساده اش رو برای تازه مادرهای عزیز بنویسم. ایده ی جالبی داره و میشه بهش تنوع زیادی داد.


کدوحلوایی

مواد لازم:

کدوحلوایی: یک تکه ی بزرگ

کره: به مقدار لازم

چوب کباب کوچیک: 2-3 عدد

طرز تهیه:

کدو حلوایی رو با مقدار بسیار کمی آب می پزیم. بعد کدو های پخته رو له می کنیم و به صورت توپهای کوچیک در میاریم و در سیخ های کباب (که قبلا کمی خیسشون کردیم) قرار میدیم. کره رو در ماهیتابه با حرارت خیلی ملایم آب می کنیم و سیخ ها رو در ماهیتابه می گذاریم و تفت میدیم. در حدی که کدوحلوایی های توپی ما طلایی بشند کافیه.

فکر می کنم غذای انگشتی مقوی و مناسبی برای بچه های کوچیک باشه.

ضمن اینکه با سبزیجات دیگه ای مثل سیب زمینی، هویج و ... هم می شه ازین توپکهای کبابی درست کرد.

پسندها (1)

نظرات (0)