خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

خانه تکانی بهاری برای روح 9

1392/12/28 20:08
نویسنده : خاله ی مهربون
901 بازدید
اشتراک گذاری

آغاز سال جدید فرصتی نو برای خانه تکانی روح و روان ماست و به این معناست که به خودتان این فرصت را بدهید که از شکست های گذشته فراتر رفته و رشد کنید یعنی نگرش مثبتی نسبت به احتمالات آینده داشته باشید پس تا عید با ما باشید .

 

  9. روی چیزهایی که می توانی تغییر دهی تمرکز کن  

خانه تکانی بهاری برای روح 8

 

 

بعضی اتفاقات خارج از کنترل ماست. بهترین کار این است که برای آنچه در مقابل شما قرار گرفته به روشی درست چاره اندیشی کنید.

صرف کردن زمان،استعداد و انرژی عاطفی روی نیروهایی که ورای کنترل ماست راهی به سوی ناامیدی، بدبختی و رکود است. انرژی خود را فقط برای چیزهایی که می توانید تغییر دهید صرف کنید.

همین فلسفه در مورد ترک عادت های بدمان هم صدق می کند. وقتی همه سعی مان بر این است که کاری را انجام ندهیم، دیگر در مورد آن فکرنمی کنیم و ناخودآگاه وسوسه می شویم، خودمان را فریب داده و دقیقا همان کاری را انجام می دهیم که نباید!

به جای تمرکز روی کنار گذاشتن عادات ناپسند، روی ایجاد عادات پسندیده در خود تمرکز کنید( فقط برای اینکه جای آنها را بگیرند!) به عنوان مثال، اگر در حال تلاش برای کم کردن مواد کم ارزش از وعده های غذایی هستید می توانید این عادت ذهنی جدید را در خود ایجاد کنید : " هر روز ساعت 3 بعد از ظهر، حول و حوش زمانی که معمولا یک عصرونه فست فودی می خورم، 5 تا بیسکویت ساقه طلایی بخورم." بعد از حدود چندهفته یا چند ماه که روی این عادت خوب تمرکز کردید ، به بخشی از کارهای روزمره تان تبدیل می شود. دیگر حتی بدون فکر کردن راجع به آن، شروع به انجام کارهای درست می کنید .

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)