خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

یک هفته تا تغییر زندگی 1

1393/1/10 22:07
نویسنده : خاله ی مهربون
418 بازدید
اشتراک گذاری

باید بدانید که تغییر زندگیتان به آن چیزی که واقعا می خواهید، بسیار لذت بخش تر از آن است که مدام از آن فرار کنید. شما می خواهید که این کار را انجام دهید چون در حال خواندن این مطلب هستید ، پس این را هم باید بدانید که همین حالا زمان مناسب است !

بی توجه به تعداد اشتباهاتی که داشتید و یا اینکه چقدر کند پیشرفت کرده اید ، شما هنوز یک قدم از آنهایی که هیچ تلاشی نکرده اند جلوتر هستید.اگر همین امروز شروع به انجام دادن این 7عادت کنید ، قول می دهم در عرض یک هفته تغییرات قابل توجهی را می بینید، فقط قول دهید که آنها را تبدیل به عادت کنید وبعد از یک هفته هم مدام اجرا کنید !

1. شادی را با کلمات انتخاب کنید.

خوشبختی یک حالت ذهنیست. نه!! منظور این نیست که ما می توانیم درد یک فاجعه وحشتناک و غیر منتظره شخصی را تنها با فکر کردن در مورد خوشحال بودن التيام دهیم، بلکه منظور سطح شادی ما در روزهای معمولیست که همه چیز خوب پیش می رود. در چنین زمان های خنثی و بی طرفی که ما نه شدیدا ناراحتیم و نه آنقدر خوشحالیم که از خود بی خود باشیم کوچکترین تغییر در روند، میتواند میزان شادی مارا به سمت یک جهت مثبت یا منفی پیش ببرد.یکی از عوامل اصلی که در نگرش ما تاثیر داردانتخاب کلمات است.

کلمات قدرت بالایی دارند و بر گوینده و شنونده تاثیر می گذارند. وقتی از کلمات منفی استفاده میکنیم، ذهن ناخودآگاه ما آنها را باور می کند !کلمات قدرت بالایی دارند و هم بر گوینده هم بر شنونده تاثیر می گذارند.زمانی که صحبت می کنیم گاهی ناخواسته کلماتی را انتخاب می کنیم که لحنی منفی دارند. این مسئله باعث می شود به چشم دیگران ناراحت(و منفی) به نظر بیائیم. بدترازآن این است که وقتی از این کلمات استفاده می کنیم، ذهن ناخودآگاه ما شروع به باور این موضوع می کند که"اگه این حرفا از دهن من در اومده پس باید احساس واقعیم هم همین باشه."

اما همیشه هم اینطور نیست. اولین کلمات زود گذری که به ذهن می آیند الزامأ مناسب ترین بازگوکننده افکار و نیات ما نیستند. ما باید درک کنیم که قدرت انتخاب کلمات را داریم ، و اگر آنها را به دقت انتخاب کنیم می توانند روی حس و حال ما تاثیر بگذرانند. 

اگر مرتبا این کار را انجام  دهیم ، بقیه متوجه تغییرات مثبتی در ما می شوند .خودمان هم حس بهتری خواهیم داشت .همچنین اینطور به نظرمی آید که آدم های دور و بر هم بیشتر لبخند می زنند. مثبت اندیشی مسری است!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)