خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

یک هفته تا تغییر زندگی 2

1393/1/15 16:07
نویسنده : خاله ی مهربون
734 بازدید
اشتراک گذاری

باید بدانید که تغییر زندگیتان به آن چیزی که واقعا می خواهید، بسیار لذت بخش تر از آن است که مدام از آن فرار کنید. شما می خواهید که این کار را انجام دهید چون در حال خواندن این مطلب هستید ، پس این را هم باید بدانید که همین حالا زمان مناسب است !

 

یک هفته تا تغییر زندگی 1

 

بی توجه به تعداد اشتباهاتی که داشتید و یا اینکه چقدر کند پیشرفت کرده اید ، شما هنوز یک قدم از آنهایی که هیچ تلاشی نکرده اند جلوتر هستید.اگر همین امروز شروع به انجام دادن این 7عادت کنید ، قول می دهم در عرض یک هفته تغییرات قابل توجهی را می بینید، فقط قول دهید که آنها را تبدیل به عادت کنید وبعد از یک هفته هم مدام اجرا کنید !

2. درگیر شوید و چیزهای جدید را امتحان کنید.

برایان تریسی می گوید:" از منطقه امن خود خارج شوید.تنها زمانی می توانید رشد کنیدکه وقتی دارید چیز جدیدی را امتحان می کنید، از احساس بی دست و پایی و ناراحتی ، نترسید.

از منطقه امن خود خارج شوید.تنها زمانی می توانید رشد کنید که هنگام آزمایش چیزهای تازه ونو ، از احساس بی دست و پایی نترسید.

یکی از بزرگترین دلایل اینکه مردم در شرایطی بیهوده و بی ارزش گرفتار می شوند و هیچ تلاشی برای بهبود زندگیشان نمی کنند این است که طی کردن این مراحل ناراحت کننده است. اما برای ایجاد تغییری مثبت در زندگی باید حتی برای مدت کوتاهی از منطقه امن خود پا به بیرون بگذارید.

شما به جای پذیرفتن خودتان به عنوان "بنده مخلص عادات" ، می توانید با پرورش آگاهانه عادات تازه دست به تغییرخود بزنید. در واقع ، هر چه چیزهای جدید بیشتری را امتحان کنید،هر چه بیشتر از منطقه امن خود بیرون بیایید، هم در کار و هم در زندگی شخصی خود خلاق تر خواهید شد.

روزمرگی ها ما را از حرکت باز می دارند. تجربه های جدید، زندگی را جالب کرده و کمکمان می کنید بزرگ شویم. تلاش کنید هر روز این هفته چیز تازه ای را تجربه کنید. می تواند یک فعالیت کاملا جدید یا فقط تجربه ای کوچک مثل حرف زدن با یک غریبه باشد. و همین که شروع به این کار کنید، بسیاری از تجربه های جدید در به روی فرصت های تغییر زندگی باز می کنند.

با استفاده از استراتژی برداشتن گام های کوچک مداوم به سمت تجربه های تازه، قادر خواهیم بود بزرگترین مانع بر سر راه تغییرات مثبت یعنی ترس را کنار بگذاریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)