خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

7 اپلیکیشن برای شاد بودن در کنار کودکان

1393/1/17 3:24
نویسنده : خاله ی مهربون
323 بازدید
اشتراک گذاری

تکنولوژی می تواند ارتباط قوی تری بین شما و فرزندتان ایجاد کند ، با این اپلیکیشن ها می توانید در کنار فرزندانتان بازی کنید ، لذت ببرید و به آنها چیز یاد دهید و بهتر از همه مهارت های زندگی را در آنها تقویت کنید .

می توانید خاطر جمع باشید که با استفاده از این app ها لحظات خوب و خوشی را در کنار کودکانتان سپری خواهید کرد. البته بعضی از آنها پولی هستند ولی  ارزشش را دارد !

1- Caribu
(free, itunes.com)

این اپلیکیشن به والدین اجازه می دهد در جاده با استفاده از سرویس video-call برای کودکان در هنگام خواب کتاب بخوانند. یک کتاب رایگان در این اپلیکیشن وجود دارد و مابقی کتابهای موجود در این کلکسیون را می توانید خریداری نمایید.

kids-app-1

 

2 - DuckieDeck Family Photo
($1.99, itunes.com)

والدین و بچه ها از این app جالب استقبال خواهند کرد چون به همه امکان خلق کارکترهای رنگی و منحصر به فرد را داده و سپس یک آلبوم خانوادگی جالب ایجاد می کند. نکته: هیچگونه پرداخت اضافی و یا آگهی تبلیغاتی مزاحم ندارد.

kids-app-2

 

3- Allowance and Chores Bot
($3, itunes.com)

شما می توانید حس مسئولیت پذیری کودکان را با یاد دادن پس انداز به آنها و کسب درآمد افزایش دهید. پدر و مادر وظایفی به آنها می سپارند ، و وقتی که آن کار انجام شده باشد ، از انجام آن مطلع شده و در صورت رضایت از آن به کودکان پاداش می دهند. این اپلیکیشن بطور خودکار روی چند دستگاه بطور همزمان انجام می شود تا افراد دیگر هم بتوانند روی فعالیت کودک نظارت داشته باشند. کارهای روزمره به این شیوه به نوعی جذابیت پیدا می کنند.

kids-app-7

 

4- Cate & Levi Puppet Theater
(free, itunes.com)

این اپلیکیشن جدید عروسکی این امکان را به شما می دهد که نمایشی کوتاه با صدای خودتان خلق کنید و روی آن جلوه های ویژه و پس زمینه قرار دهید .

kids-app-3


5- Knoala
(free, itunes.com)

این اپلیکیشن مناسب برای همراه شدن با نوزاد ، کودک نوپا و پیش دبستانی می باشد که شامل برنامه های هنری ، شناختی ، عاطفی ، حرکتی ، حسی و مهارت زبان آموزی می باشد.

kids-app-4

 

6- PBS Parents Play and Learn
(free, itunes.com,barnesandnoble.com, googleplay.com, samsung.com,amazon.com)

والدین می توانند این بازی های تعاملی را با کودکان خود همراه شوند. این نرم افزار به والدین نشان می دهد که چگونه این فعالیتها می تواند به مهارتهای ریاضی و نوشتاری کودک کمک کند.

kids-app-5


7- Huggies Pull-Ups Big Kid App
 (free, googleplay.com anditunes.com)

این App کارهای خسته کننده و روزمره را برای کودکان جذابتر می کند. کودک با کسب مهارتهای بیشتر ستاره های مجازی دریافت کرده و یک روتین شخصی به نام " لیست کودک " برای خود ایجاد می کند. والدین یک تایمر برای کودک ایجاد می کنند تا در آن زمان به کسب مهارت بپردازد. از موفقیت های خود عکس بگیرد و جایزه ای بخاطر یادگیری تکنیک های آموزشی دریافت کند.

kids-app-6

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن و محمد پارسا
15 فروردین 93 22:38
چقدر خوبه که این مطالب را میذارید ممنونم
خاله ی مهربون
پاسخ
لطف دارید