خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

سبدی برای خرگوش کوچولوی شما .... قبل از خرید کالسکه و کریر این نکات را بدانید

1393/1/17 21:49
نویسنده : خاله ی مهربون
1,183 بازدید
اشتراک گذاری

خریدن کالسکه و کریر مناسب یکی از مهم‌ترین عواملی است که هر تازه مادری باید در نظر بگیرد. اگر شما هم قصد خرید یک کالسکه و کریر را دارید، پیش از هر چیز باید ۳ عامل مهم را در نظر بگیرید: اول نیاز خودتان، دوم نیاز کودک‌تان و در آخر سبک زندگی‌تان. اگر از آن دسته مادرانی هستید که اهل گشت‌وگذار و مهمانی رفتن هستید یک کالسکه و کریر مناسب حتما به دردتان می‌خورد. نوزادان تا قبل از این‌که ماهیچه‌های بدن‌شان سفت شود باید در حالت خوابیده باشند. پس یک کریر سبک و جمع‌وجور حتما به کارتان می‌آید تا هم مجبور به بغل کردن کودک نباشید و هم در مهمانی‌ها نوزادتان جای مخصوص به خود را داشته باشد و خیال‌تان برای خواب یا نشستنش راحت است و دیگر بغل به بغل نمی‌چرخد.

کریر باید سبک باشد
کریر مناسب کریری است که شیب و گودی کمی داشته باشد تا به مهره‌های کمر نوزاد آسیب نرساند. اگر به نظرتان شیب کریر زیاد است می‌توانید در ابتدا با یک بالش کوچک پشت کمرش را بپوشانید. سبک و جمع‌وجور بودن کریر یکی دیگر از عوامل مهم است، زيرا باید آن را با خودتان حمل کنید. پس هرچه سبک‌تر باشد این کار راحت‌تر خواهد بود. همچنین می‌توانید کریر‌هایی بخرید که به عنوان صندلی ماشین هم کاربرد دارند، در این صورت طی جا‌به‌جایی با ماشین هم خیال‌تان راحت است که فرزندتان جایگاه مناسبی دارد. 
پس از کریر، کالسکه یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایل در سیسمونی است. در خرید کالسکه دو نکته مهم را در نظر بگیرید: اول راحت بودن و دوم قابل حمل بودنش. کالسکه نیز باید مانند کریر سبک باشد تا بتوانید به راحتی جابه‌جایش کنید. باز و بسته کردن کالسکه، آن هم با یک کودک کوچک کار سختي است. پس بهتر است به دنبال کالسکه‌ای باشید که به راحتی باز و بسته شود. بهتر است کالسکه‌ای که می‌خرید قابل تبدیل باشد یعنی بتوانید پشتی‌اش را از حالت نشسته به خوابیده تغییر دهید تا اگر طی پیاده‌روی کودک‌تان به خواب رفت، گردن درد نگیرد. کمربند کالسکه را به دقت مورد بررسی قرار دهید. یک کالسکه خوب باید کمربند خوب داشته باشد تا کودک پر جنب و جوش شما را نگه دارد. ترمز کالسکه را نیز پیش از خرید چک کنید تا مطمئن شوید به درستی عمل می‌کند و چرخ‌ها قفل می‌شوند. بهتر است چرخ‌های جلو، گردان باشند تا حرکت دادن و کنترل کالسکه راحت باشد. به ارتفاع مناسب دسته‌های کالسکه نیز توجه کنید. دسته‌ها باید ارتفاع قابل تنظیم داشته باشند تا هنگام استفاده دچار درد گردن و شانه‌ها نشوید. اگر کالسکه شما سایبان داشته باشد، بهتر است چرا که این سایبان کودک‌تان را در برابر نور خورشید، باد و باران محافظت می‌کند. 
سبد خرید یک مزیت در کالسکه به شمار می‌رود، می‌توانید به راحتی خرید‌های‌تان را در سبد بگذارید و از آویزان کردن کیسه‌ها و پلاستیک‌ها به دسته کالسکه خودداری کنید. این کار تعادل کالسکه را به هم می‌زند. چه کریر و چه کالسکه بهتر است روکش‌های قابل جداسازی و شستشو داشته باشند.





ایمنی این کالسکه فوق‌العاده است و هیچ خطری در آن کودک شما را تهدید نمی‌کند. علاوه‌بر این، جابه‌جایی راحت و دسته قابل تنظیم آن به هیچ وجه شما را خسته نخواهد کرد. 



ویژگی مثبت این کالسکه این است که چرخ جلوی آن به همه طرف می‌چرخد و شما برای حرکت دادن آن هیچ مشکلی نخواهید داشت. 



کریرهایی که قیمت بالاتری دارند به‌‌ همان نسبت کیفیت بهتری هم دارند. اما معمولا سنگین‌تر‌ند. این کریر کاملا مجهز و استاندارد و وزن مناسبی هم دارد. هم می‌توانید رنگ آبی آن را انتخاب کنید و هم رنگ قرمز را. 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)