خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

بيا شمع ها رو فوت كن!

1393/1/20 3:55
نویسنده : خاله ی مهربون
427 بازدید
اشتراک گذاری

 پیشرفت کودک بسیار سریع اتفاق می افتد. بنابراین اگر فکر خاصی برای گرفتن تولد دارید و برای چنین رویداد بزرگی برنامه ریزی کنید، سالیان سال آن را به یاد خواهید داشت.

 

 

در این مطلب به 10 نکته برای اولین جشن تولد کودک اشاره شده تا این رویداد را به لحظه هاي سرگرم کننده ای برای همگان تبدیل کند:

1. برای یک روز بزرگ برنامه ریزی کنید. زمان جشن تولد را برای وقتی برنامه ریزی کنید که کودک شما خواب آلود نباشد و بهانه گیری نكند. به یاد داشته باشید که ميهمانان کوچک جشن نیز حوصله کمی دارند. پس جشن و بازی را برای یک یا دو ساعت برنامه ريزی کنید.

 

2. دعوتنامه های بامزه بفرستید. تمام تلاش خود را بکنید تا دعوتنامه ها جالب و بامزه باشند. مثلاً می توانید تصویر یک کودک را به شکل یک پازل در بیاورید و براي هر ميهمان یک قطعه از این پازل را بفرستيد. وقتي ميهمانان می آيند، قطعه ها در کنار هم قرار می گیرند و تصویر کامل می شود. همچنین چندین قطعه اضافه داشته باشید تا ميهمانان نتوانند به آسانی پازل را بسازند!

 

3.منزل خود را با وسائل خاص تزئین کنید. می توانيد در فروشگاه ها وسائل تزئینی فراوانی پيدا كنيد.

 

4.یک مجموعه عکس سالانه داشته باشید. تمام عکس های کودک را از زمانی‌که متولد شده و او را به منزل آورده اید، اولین جشن سال نو و... را کنار هم بگذارید. همه با دیدن این عکس ها می بینند کودک شما چه قدر بزرگ شده است.

 

5.بازی‌های سرگرم کننده انجام دهید. برای بازی‌ها برنامه ریزی کنید که در آنها بزرگترها بتوانند کودکان را همراهی کنند.

 

6.برای بزرگسالان تنقلات تهيه کنید تا بزرگسالان از بودن در كنار کودکان لذت ببرند. کیک جزء «باید»هاست. معمولاً بهتر است دو نوع کیک داشته باشید، یکی برای خراب کاری کودکان و دیگری برای بزرگسالان!

 

7.خاطره بسازید. تعداد زیادی عکس بگیرید و برای ثبت هر لحظه از جشن تولد فرزند خود آزاد باشید. عکس‌ها می توانند شامل رویدادهای جشن، تصویرهاي اتاق کودکتان، اسباب بازی‌های او  و حتی باقیمانده کیک تولدش باشد. فقط به یاد داشته باشید که خود شما نمی توانید خیلی عکس بگیرید!

 

8.یک آلبوم عکس از بعد از جشن تولد درست کنید. همه چیز را در عكس ها ثبت كنید تا بعدها لحظه های خوش این جشن را به شما يادآوری کند. عکس ها را به ترتیب تاریخ در آلبوم بگذارید. حتی پیشبند کودک خود یا یک نمونه از دعوتنامه جشن تولد را نگه دارید.

 

9.فیلم بگيرید. با دنیای شگفت انگیز فن آوری که امروز در دستان شماست، می توانید مجموعه ای از عکس های خاص را کنار یکدیگر قرار دهيد یا حتی تصویرهای ویدئویی خود را به صورت یک DVD یادگاری درآورید تا خاطره ای ماندگار شود.

 

10.پس از مراسم برای همه یادداشت تشکر بفرستید. همراه يادداشت تشكری كه برای ميهمانان می فرستید،یک عكس بامزه از کودک خود را مثلاً در حالی‌ که تمام صورتش کیکی شده یا فيلم مراسم را هم بفرستید. این هدیه ای است که هرکسی سالیان سال آن را گرامی خواهد داشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)