خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کتاب هایی برای خواندن در بهار

1393/1/24 20:00
نویسنده : خاله ی مهربون
307 بازدید
اشتراک گذاری

بهار زمانی برای شروع و پاکسازی دوباره است، بهار به ما شادابی ، طراوت و نشاط داده و به ما اجازه عبور از گذشته را می دهد، اگر این کتاب ها را نخوانده اید حالا فرصت مناسبی است .

 

حالا می توانید نهایتا با ماجراهای بد گذشته خداحافظی کرده ، لباسهایی را که دیگر نمی پوشید را اهدا کنید و یا با یک کتاب جدید آشنا شوید!!! با فرا رسیدن فصل نو ، در میان این همه کتاب ، بهتر است چه چیزی را انتخاب کنیم؟ ما برای شما 3 کتاب مناسب برای مطالعه در این فصل را انتخاب کرده ایم . ( نکته: خواندن این کتاب ها در پارک و در روزهای آفتابی بهار لذت بخش تر هم می شود.) 

spring-book-2

Middlemarch 
نوشته جرج الیوت

این داستان بلند و جدید بیش تر از یک فصل بهاری طول می کشد و همانگونه که از نامش پیداست داستان او در اواسط ماه مارس اتفاق می افتد اما در واقع ، مربوط به یک شهر می باشد. در اثر الیوت حیات و زندگی موج می زند؛ در کتاب قهرمان جوان دوروتا ،در فصل زمستان یک ازدواج نا موفق با یک مرد مسن ( و سرد مزاج ) دارد ، با فرا رسیدن بهار و جوانه های سبز درختان ، امیدواری او برای یک زندگی پر از عشق و امید بیشتر می شود. Middlemarch کتابی است درباره شانس های دوباره و هیچ چیزی به جز بهار نمی تواند آن را بهتر از این توصیف نماید.

 

book-1

سبکی تحمل ناپذیر هستی 
اثر: میلان کوندرا

داستان یک زن عاشق که بین مرد و معشوقه اش از هم گسسته می شود، این رمان بر اساس حوادث و تصمیماتی است که حول زندگی او می چرخد. کوندرا می گوید این کتاب می خواهد به خواننده بفهماند که تصمیمات کوچک زندگی چگونه می توانند بخش هایی از زندگی ما را دچار تغییرات نمایند.

book-2

شازده کوچولو
اثر آنتوان دوسنت اگزوپری 

داستان یک پسربچه کوچک که به تنهایی در یک سیاره زندگی می کند، شازده کوچولو با یک داستان تخیلی برای کودکان دنیای کلاسیک نوشته شده است اما اشتباه نکنید. در ورقهای کتاب یک داستان خارق العاده که بر محور معصومیتی که ناگزیر از دست می رود پیدا خواهید کرد.(کتاب صوتی آن هم با صدای احد شاملو بسیار شنیدنی است ) 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)