خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

شرکت در مسابقه تلویزیونی- تلفنی « سلامت »

1393/2/7 14:45
نویسنده : خاله ی مهربون
957 بازدید
اشتراک گذاری

مسابقه " سلامت " می کوشد به منظور آموزش غیر مستقیم و درعین حال سرگرم کننده در مراحل و فضاهای مختلف، از المان های بهداشت و سلامت بهره ببرد. این مسابقه بسیار مسابقه ای پرهیجان، پرسرعت و بانشاط است.

مسابقه تلفنی « سلامت » در شبکه سلامت


مسابقه ی تلفنی " سلامت " ، مسابقه ای پرهیجان، پرسرعت و بانشاط است که می کوشد در کنار اطلاع رسانی در زمینه های بهداشت و سلامت، فضایی سرگرم کننده و رقابتی برای مخاطب ایجاد کند.
در هر مسابقه شرکت کنندگان با منوی پیشنهاد شده که شامل حوزه ها و زیر شاخه های مختلف در زمینه ی بهداشت و سلامت هستند، روبرو می شود که می بایست برای ورود به مسابقه و اولین مرحله، یکی از زمینه های پیشنهادی را انتخاب کند.
هر مرحله از مسابقه زمان بندی شده است و شرکت کننده در مدت زمان مشخص می تواند خود را به مرحله بعدی برساند.
مسابقه ی " سلامت " می کوشد به منظور آموزش غیر مستقیم و درعین حال سرگرم کننده در مراحل و فضاهای مختلف، از المان های بهداشت و سلامت بهره ببرد. بطور مثال امتیازها در این مسابقه بر اساس شاخص توده بدنی (BMI) مشخص می شوند که خود می تواند فضایی بسیار سرگرم کننده ایجاد کند.
در کنار مسابقه ی اصلی که بصورت تلفنی و زنده پخش می شود، مسابقه ی دومی بصورت زیرنویس برای مخاطبین برنامه تدارک دیده شده که همراه و همزمان با مسابقه ی اصلی شروع می شود. بصورتیکه می توانند از ابتدای مسابقه اصلی) از طریق پیامک و یا مراجعه به سایت شبکه، اقدام به دادن جواب کنند.
در این مسابقه ی پرهیجان رکن اصلی، ایجاد رقابت تنگاتنگ و پرهیجان است که در طراحی آن این مسئله بدینگونه در نظر گرفته شده است که هر مرحله امتیاز بندی شده است و در نهایت کسی برنده ی مسابقه اعلام می شود که بیشترین امتیاز را از مسابقه بگیرد و این زمانی مشخص می شود که امتیاز همه ی شرکت کنندگان در مسابقه با هم مقایسه شده و بیشترین امتیاز، شرکت کننده ی " برنده " خواهد بود. در حقیقت هر شرکت کننده می بایست تا پایان مسابقه منتظر اعلام نتیجه ی نهایی بماند که این مسئله هیجان مسابقه را بالاتر می برد.
در هر برنامه یک بیماری شایع مثل فشار خون، چاقی، دیابت، سبک زندگی، بهداشت فردی، بهداشت روانی و مسائل حوزه سلامت در قالب سوالاتی که در طول مسابقه پرسیده میشود مطرح میگردد. شرکت کننده در طول مسابقه به دنبال اکسیر سلامتی حرکت میکند و با چالش های فراوانی روبرو میشود. هر مسابقه در حدود 5 دقیقه بطول می انجامد که بازیکن یا به اکسیر سلامتی می رسد که در آن صورت جایزه ویژه را دریافت می کند و یا با بیشترین امتیاز کسب شده بین شرکت کنندگان برنده می شود. چند مرحله ثابت در هر مسابقه وجود دارد و سوالات مختلف مرتبط با موضوع برنامه مطرح می شود.
مراحل پیشنهادی اعم از جورچین، جای خالی، پرسش چند گزینه ای، شلیک به عوامل بیماری زا، کمک به گلبول های سفید و مرحله ویژه رسیدن به اکسیر سلامت .... .
نمای کلی مسابقه از نمای بالا می باشد و با انتخاب توسط گردانه بازیکن پیش می رود و در مسیر ممکن است با خانه های افزایش زمان، کاهش زمان، بیشتر شدن امتیاز و یا کاهش آن .... روبرو می شود و در مسیر به خانه های بازی می رسد ... .



شبکه سلامت

>>> برای ورود به بخش ثبت نام مسابقه اینجا کلیک نمایید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)