خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

وبسایت های استثنایی که شما را باهوش تر می کنند! (بخش دوم)

1393/2/8 15:10
نویسنده : خاله ی مهربون
450 بازدید
اشتراک گذاری

سری دوم وب سایت های فوق العاده ای  را که می توانید با آنها به طور هوشمندانه ای کاراییتان را افزایش دهید و از وقت و انرژی تان به بهترین شکل استفاده کنید را حتما ببینید .

وبسایت های استثنایی که شما را باهوش تر می کنند! (بخش اول )

وب سایت های بی شماری بوجود آمده اند تا شما را باهوش تر و درخشان تر نشان دهند آنهم با کمترین هزینه و یا حتی بدون هزینه... بخش دوم لیست عبارتند از : 

13. codeacademy

اگر خوب دقت کنید ، اینترنت روی همه چیز تاثیر گذاشته و این یعنی توانایی کدنویسی و توسعه وبسایتها از بیشتر از همیشه مورد درخواست بوده است و به نظر می رسد که همینطور ادامه یابد. با این وبسایت می توانید از آموزشهای رایگان برای یادگیری اصول کدنویسی با ابزارهای دستی و جالب استفاده کنید و تبدیل به یک حرفه ای شوید.

codeacademy

 

14. GeographiyIQ

تصور کنید که Google Earth و Wikipedia تصمیم بگیرند ازدواج کنند و بچه دار شوند. بچه آنها حتما GeographyIQ خواهد بود. با استفاده از نقشه دنیا ، شما یک کشور انتخاب کرده و اطلاعات مجازی و مفیدی درباره آن کشور مثلا تاریخ، پول رایج ، جمعیت و ... بدست خواهید آورد.

GeographiyIQ

 

15. Anki

بر کسی پوشیده نیست که کلید بخاطر سپاری اطلاعات تمرین و تکرار است. با کارت های فلش ، شما می توانید همه چیز را سریعتر به یاد آورید، استفاده از کارت فلش این وبسایت را تبدیل به یکی از منابع ایده آل نموده است. برخلاف سایت های دیگر که از کارتهای فلش استفاده می کنند ، این سایت به شما اجازه می دهد که بیشتر از متن جاسازی کنید. شما می توانید هم از فایلهای صوتی ، تصویری و عکس برای مطالعه سریعتر و هوشمندانه تر استفاده نمایید.

Anki

 

16. Lumosity

با استفاده از بازی های روزانه برای افزایش توان ذهنی Lumosity به معنای واقعی برای باهوش تر کردن شما طراحی شده است . همراه با پیشرفت شما ، نرم افزار متوجه نقاط ضعف و قوت شما می شود ( مثل حافظه یا توانایی یادگیری ریاضی ) و برای شما بازیهایی اختصاص می دهد. بهترین بخش آن این است که بازیها اعتیاد آور و سرگرم کننده هستند و نگاهی به جلو دارد.

Lumosity

 

17. CliffsNotes

ایده آل برای دانش آموزان دبیرستانی و کالج ، این وبسایت منابع ارزشمندی مثل راهنمای مطالعه و آزمون های آمادگی برای کتابهای درسی استاندارد و موضوعات دیگری که دوست دارید بخوانید دارد. این سایت همچنین منابعی برای ریاضیات و علوم دیگر تولید کرده و به شما این شانس را می دهد که سر انجام مشق شب را بدون دردسر انجام دهید.

CliffsNotes

 

18. TED

برای سالهاست که مردم از امکانات Ted که بینش و طرز تفکر باهوش ترین افراد دنیا را جمع آوری کرده ، بهره مند می شوند. این وبسات متشکل ار سمینارهای ارزشمند و مفید بدون در نظر گرفتن هزینه های مربوط به سفر و مخارج دیگر است ، چون در این وبسایت سخنرانی های ویدئویی رایگان برای بازدیدکننده موجود است. اپلیکشن مربوط به این وبسایت هم شما را در جریان آخرین ویدئوها قرار می دهد وحتی می توانید آنها را از iTunes دانلود کنید.

TED

 

19. pinfruit

آیا مجبورید اعداد طولانی را حفظ کنید؟ این وبسایت عدد را تحلیل می کند و همه امکاناتی که یک ماشین حافظه نیاز داشته باشد را برای شما فراهم می کند. این همه چیزی است که این وبسایت انجام می دهد، چون متاسفانه این امکان فقط برای اعداد وجود دارد نه حروف.

pinfruit


20.  Mindtools

وبلاگهای زیادی هستند که بخاطر جذابیت و شاید مفید بودن بتوانید از آنها استفاده کنید . اما در واقع چند تای آنها هستند که واقعا بدرد کار شما می خورند؟ این وبسایت یک وبلاگ است که به شما آنچه که آنها به آن " مهارتهای شغلی عملی" می گویند را عرضه می کند و شما هم می توانید در کار از آن مهارتها استفاده کنید. این سایت بعنوان یک مطالعه روزانه مفید برای کارمندان نوپا که می خواهند در همان ابتدا تاثیرات مثبتی روی دیگران بگذارند بسیار مفید است و تنوع عناوین و ابزارهای تولید شده این وبسایت را برای کسانی که تمایل به پیشرفت دارند بسیار ارزشمند ساخته است.

Mindtools

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)