خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کد جاوا اسکریپت نمایش تاریخ شمی متنی کد جاوا اسکریپت

1393/2/12 2:49
نویسنده : خاله ی مهربون
421 بازدید
اشتراک گذاری

با قرار دادن کدی که در ادامه مطلب موجود است شما در بالا و یا هر مکان دیگری از وبلاگ و یا سایت خود میتوانید تاریخ و روز هفته را به نمایش در آورید

 

برای مشاهده نمونه کد و دریافت کد به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

امروز : جمعه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳

 

کد زیر را میتوانید بسته به سلیقه خود در هر مکان از سایت یا وبلاگ خود قرار دهید

 


 

 امروز  : <script language="javascript" src="http://blogskins.ir/date.php"></script>


در صورتی که کد  تاریخ را در گوشه وب شما نشان داد برای آوردن به وسط کادر یا قالب میتوانید از تگ
<center>
 قبل از کد و از تگ
</center>
بعد از آن بهره بگیرید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا و مامان
12 اردیبهشت 93 8:06
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 اردیبهشت 93 14:44
سلام خاله جون کجایید نگران شدم هرروز میام منتظر پست جدیدتون هستم امیدوارم حالتون خوب باشه