خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک

1393/2/21 22:15
نویسنده : خاله ی مهربون
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

زمانی که تصمیم به خرید و انتخاب لوازم اتاق کودک خود می گیرید بایستی چند نکته ی مهم و اصلی را مد نظر خود قرار دهید.


معمولا کاراکترهای کارتنی و فیلم های مورد علاقه کودکان طرح های روتختی و کاغذ دیواری اتاق خواب کودک هستند که در ست کردن اینها باید دقت کنید که به عنوان مثال اگر روتختی که شما انتخاب کرده اید عکس و طرح شلوغ دارد کاغذ دیواری مناسب برای آن کاغذی تقریبا ساده و با طرح های کمتر است چرا که به گفته ی روانشناسان کودک در اتاق با لوازم و طرح های بسیار شلوغ و درهم احساس امنیت کم تری می کند.


اگر کودک شما دختر است خوب به طبع رنگهای شاد مثل صورتی, گلبهی و ... را بیشتر می پسندد اما پسر شما رنگهای پر انرژی مانند آبی و قرمز را دوست دارد که برای کم کردن انرژی این رنگها شما می توانید از تابلوها یا پوسترهایی با ترکیب رنگ سبز یا سفید انتخاب کنید.
در ادامه نمونه های طراحی شده ی بسیار شیک اطاق کودک را مشاهده می کنید.

 ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک  ست روتختی و کاغذ دیواری اطاق کودک

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان بردیا شیطون
23 اردیبهشت 93 14:45
خیلی قشنگ بودن