خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

تزیین شکلات به شکل انگور

1393/2/21 22:21
نویسنده : خاله ی مهربون
789 بازدید
اشتراک گذاری

 

آموزش تزیین شکلات, تزیین شکلات


اگر دلتان می خواهد شکلات را با یک تزئین زیبا هدیه بدهید می توانید .
از این آموزش ساده ایده بگیرید .

 

آموزش تزیین شکلات, تزیین شکلات


وسایل لازم :


مقداری شکلات

چند برگ زرورق که به شکل مربع بریدید

تعدادی خلال دندان
یک تکه اسفنج

چند تا برگ مصنوعی 

چسب حرارتی
 

آموزش تزیین شکلات, تزیین شکلات


خلال دندان ها را داخل شکلات ها فرو کنید و زرورق ها را دور شکلات ها بپیچید .
 

آموزش تزیین شکلات, تزیین شکلات


از اسفنج یک تکه مخروطی شکل ببرید و شکلات ها را داخل آن فرو کنید.
 

آموزش تزیین شکلات, تزیین شکلات


از ارگانزا دایره هائی ببرید و با خلال دندان برای آن شاخه درست کنید!
 

آموزش تزیین شکلات, تزیین شکلات


ارگانزا ها برای پر کردن فاصله ی بین شکلات هاست.
فاصله ها را پر کنید !!
 

آموزش تزیین شکلات, تزیین شکلات


با خلال دندان برای برگ هایتان شاخه بگذارید.
 

آموزش تزیین شکلات, تزیین شکلات


برگ ها را در انتهای خوشه ی انگور بچسبانید.
خوشه ی انگور شکلاتی شما آماده ی هدیه دادن است !!

 

منبع : aftab92.mihanblog.com



پسندها (3)

نظرات (3)

بابا و مامان
22 اردیبهشت 93 1:15
خیلی قشنگه
مامان بردیا شیطون
23 اردیبهشت 93 10:19
خیلی قشنگ و جالب بود
مامان بردیا شیطون
24 اردیبهشت 93 18:39
شور عشقت هست در قلبم ای پدر گرمی لبخندهایت هست در ذهنم ای پدر مهربانی هایت همواره در من جاری است ساز آوای صدایت هم همیشه با من است از تو از عشق تو لبریز هستم ای پدر من برای دیدنت با سر دوانم ای پدر زندگی یعنی پرواز در آغوش تو مرگ یعنی من بدون عطر تو