خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

وبسایت های استثنایی که شما را باهوش تر می کنند! (بخش سوم)

1393/2/24 20:26
نویسنده : خاله ی مهربون
614 بازدید
اشتراک گذاری

در بخش سوم  این مجموعه نیز با وب سایتهای جالبی آشنا میشوید ، سایتهایی که ارزش دیدن را دارند ... سعی کنید تا وبسایتهای مفید را به دوستانتان هم معرفی کنید !

وبسایت های استثنایی که شما را باهوش تر می کنند! (بخش دوم)

وب سایت های بی شماری وجود دارند که از شما فرد باهوش تر و درخشان تری می سازند آنهم با کمترین هزینه و یا حتی بدون هزینه... بخش سوم لیست را در ادامه ببینید:

بخش اول

بخش دوم

21. Learn Street

آیا می خواهید که در زمینه کدنویسی وارد مرحله بعدی شوید؟ این وبسایت شما را وارد مرحله بعدی یعنی برنامه هایی مثل JavaScript ، Python و Rubby می کند بدون اینکه سرتان منفجر شود. بعلاوه سرویسی به شما ارائه می دهد که با استفاده از آن کدها را به دیگران هم آموزش بدهید.

Learn Street

 

22. HowStuffWorks

چیزهایی هستند که ما درباره آنها چیزی نمی دانیم و چیزهایی هم هستند که ما نمیدانیم می خواهیم درباره آنها بدانیم. این وبسایت موارد دوم را در شکل موضوعات متنوع و مفیدی که چشمان ما را روی حقایق باز می کنند ارائه می دهد و افق دید ما را گسترده تر می کند .

HowStuffWorks

 

23. OneLook

پیدا کردن یک فرهنگ لغت بزرگ کار سختی نیست آنهم در دنیایی که پر از موتورهای جستجو است اما پیدا کردن معانی لغات و عبارات پیچیده تر که بیشتر لغت نامه ها ( علاوه بر UrbanDictionary ) به تلاش بیشتری نیاز دارد. با این وبسایت ، شما می تواند در یک جا تعاریف لغت نامه های مختلفی درباره یک کلمه داشته باشید. حتی اگر کلمه مورد نظر شما خیلی مبهم بوده و یا فقط در لغت نامه های تخصصی پیدا شود.

OneLook

 

24. The World Factbook

آیا می دانستید که CIA بیشتر اطلاعات مورد نظر خود را از کجا بدست می آورد؟ آیا می دانستید که استفاده از کلی از این اطلاعات برای عموم آزاد است؟ این وبسایت یک هدیه الهی برای تحقیق به شمار می رود، و به شما اجازه می دهد با استناد به آمار و اطلاعات بی پایان از منابع معتبری بهره مند شوید.

The World Factbook

 

25. Couchsurfing

اجازه ندهید اسم سایت گولتان بزند ، چون بیشتر از سایتی است که بخواهد شما را تنبل کند. این وبسایت به شما امکان برقراری ارتباط با مسافران سراسر دنیا را می دهد و منابع خوبی برای تحقیق درباره فرهنگ کشورها به شما معرفی می کند. به عبارت ساده تر ، می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی به دیدار افراد بومی در یک جامعه جدید بروید. همچنین می توانید افراد دیگری که در همین سایت هستند را ملاقات کنید ، و تجربه جدید و به یادماندنی بخاطر ملاقات با افراد جالب سراسر دنیا بدست آورید.

Couchsurfing

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا و مامان
25 اردیبهشت 93 8:34