خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

تولدت مبارک زهراجونم

1393/2/31 20:27
نویسنده : خاله ی مهربون
958 بازدید
اشتراک گذاری

تولد زهرا رو تو خونه ی مامان جون برگذار کردیم...همه زحمت ها هم رو دوش مامان جون و بابایی بود که از همه ممنونه ممنونیمبوس

اجرای تم و تزیینات در : http://azizemamanesh.niniweblog.com/post86.php

 

اینم هدیه ی ناقابل من به این کوچولوی یک ساله مون:

تولدت مبارک زهرا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

اعظم مامانه زهرا
31 اردیبهشت 93 21:03
مرسی خالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه جون.... فقط اگه بگید قاب عکس رو از کجا پیدا کنم ممنون میشم
بابا و مامان
1 خرداد 93 12:33
تولدت مبارک نازنینم
مامان بردیا شیطون
1 خرداد 93 19:26
تولدت مبارک عسیسم