خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کد عروسک های کوچولو و متحرک (۲) در وبلاگ

1393/3/4 2:17
نویسنده : خاله ی مهربون
1,306 بازدید
اشتراک گذاری

با استفاده از این کد میتونید عروسک های محبوب و سرگدان و متحرک توی وب کوچولوتون بذارید.

امیدوارم خوشتون بیاد.

نحوه استفاده :

در صورتی که در انجام مراحل ذیل را برای خود مشکل می بیندید ؛ کد را در قسمت تنظیمات ، بخش کد های اضافی یا اسکریپ ها وبلاگ خود کپی کنید .

1- به قسمت ویرایش قالب خود بروید و کد < head > یا < head /> را پیدا کنید

2- کد مورد نظر را بین این دو کپی کنید

مشاهده نمونه
 
کد عروسک های کوچولو و متحرک (۲) در وبلاگ
نمونه مشاهده ی کد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا شیطون
8 خرداد 93 17:32
راستی خدادلم هوای دیروز را کرد هوای روزهای کودکی را دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان هر چه میخواهید بکشیداین بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو دلم میخواهد … می شود باز هم کودک شد؟؟ ****************************