خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

تولد کفشدوزکی پرنیا

1393/3/17 18:07
نویسنده : خاله ی مهربون
6,848 بازدید
اشتراک گذاری

سالاد الویه به شکل کفشدوزک

پرنیا کوچولوی ما بالاخره یک ساله شد و پس از اینکه کلی فکر کردیم که چه نوع تولدی براش بگیریم آخرش کفشدوزک شد ... اول کارت تولد کفشدوزکی که مهمونا با اون دعوت شدند. طراحی داخلش با بابا مهدی بود و خارجش با مامانش.

دوم: تزئینات کفشدوزکی که از خیلی قبل با کمک خاله مائده و مامان مهری بالاخره تموم شد (که اگه نبودند خدا می دونه کی تموم می شد از طرف بابا مهدی) اون آرک بادکنکی هم که می بینید کلی ماجرا داره . مثلا اینکه بادکنک های مشکیش وقتی باد شد بنفش از آب در اومد و ...

سوم کفشدوزک تولد که کسی نبود جز خود پرنیا. اینم بگم که لباس کفشدوزک کوچولو رو مامان مهری زحمت دوختشو کشیدند. بالها و شاخکهاشم همین طور.

کیک رو هم دیدین. اونم کفشدوزک بودا. اینم گیفت های تولد پرنیا جون که مامانش درست کرده و در آخر به همه مهمونا برای یادگاری دادیم.

شکلاتهای کفشدوزکی که با اونها از مهمونا پذیرایی کردیم:

و در آخر، قسمت خوب ماجرا اونم شام تولد کفشدوزکی که شامل کنتاکی کفشدوزکی، الویه کفشدوزکی، سوسیس بندری و سالاد کلم با تزئینات کفشدوزکی، نوشیدنی های کفشدوزکی و سرویس غذاخوری کفشدوزکی و ...

>

 

کیک دسر خالخالی کفشدوزکی، ژله کفشدوزکی، دسر ماست با تزئینات کفشدوزکی که زن عمو راهله زحمت کشیدند و ژله چند لایه که اونم خاله مائده زحمت کشیده بود.

و جالب ماجرا کادوهایی خوب و قشنگی بود که برای پرنیا آورده بودند از باباجونا و مامان جونا گرفته تا عمه ها و عمو و دایی و ... که همین جا از همه به خاطر زحمتی که کشیده بودند تشکر می کنیم. از بین اونا، کادوی خاله مائده، کفشدوزکی بود.

من و بابا مهدی آرزو می کنیم که پرنیا جون همیشه سالم و سلامت باشه و ما، تولد صد و بیست سالگی شم جشن بگیریم. (حالا فکر کنید ما و مهمونا اون وقت چند سالمونه؟؟؟؟؟)
منبع:http://koochoolmoochool.blogfa.com/post-13.aspx

 

پسندها (2)

نظرات (2)

بابا و مامان
18 خرداد 93 7:04
خیلی قشنگ بود
مامان بردیا شیطون
18 خرداد 93 14:49
چه قشنگه..................