خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

ماه رمضان، ماه خدا

1393/4/14 18:04
نویسنده : خاله ی مهربون
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان شروع شده بود. روز اول ماه رمضان بود. صبح که نیما از خواب بیدار شد دید که مامان داره صبحانه آماده می کنه اما خودش چیزی نخورد و فقط به نیما صبحانه داد. نیما فکر کرد که شاید مامان زودتر صبحانه اش رو خورده اما مامان روزه بود.

ماه رمضان، ماه خدا

یکم که گذشت نیما از مامان پرسید: مامان جون چرا امروز با من صبحانه نمی خوری؟ مامان به نیما گفت: پسرم از امروز ماه رمضان شروع شده. ماه رمضان ماهی است که همه مسلمان ها در اون روزه می گیرن. نیما پرسید: روزه یعنی چی؟ مامان گفت: خدا به بنده هاش دستور داه که در طول روز یعنی از وقتی اذان صبح گفته میشه تا غروب آقتاب یعنی اذان مغرب چند ساعتی رو نباید چیزی بخورن. و تو این مدت بیشتر مراقب کارهایی که انجام میدن باشن.

ماه رمضان یکی از بهترین ماه های خداست که همه سعی می کنن تو این ماه بیشتر قرآن بخونن و عبادت کنند. این ماه رو ماه مهمانی خدا میگن چون در این ماه خداوند توجه بیشتری به بنده هاش میکنه و روزهای مهمی مثل تولد امام حسن(ع) و شبهای قدر در این ماه قرار داره.

نیما دوباره از مامان پرسید شب های قدر یعنی چی؟ مامان گفت: شب قدر شبی که قرآن بر حضرت محمد(ص) نازل شد و این شب خیلی با اهمیت به خاطر همین مسلمان ها این شب رو تا سحر مشغول عبادت و صحبت با خدا هستن.

حالا دیگه نیما با ماه خدا آشنا شده بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)