خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

دختران کارآفرین میلیونر :1-کاترین کوک

1393/5/23 2:02
نویسنده : خاله ی مهربون
776 بازدید
اشتراک گذاری

کار آفرینی ربطی به سن و سال ندارد ، اگر ایده خوبی دارید پشتکار داشته باشید و آن را دنبال کنید ... با دختران کارآفرینی که قبل از بیست سالگی میلیونر شدند آشنا شوید !

کاترین کوک  (Catherine Cook)

کارآفرین اینترنتی

وقتی کَاترین کوک و برادرش دیوید به ترتیب 15 و 16 سال داشتند با نگاه کردن به کتاب سالانه دبیرستانش به فکر نقشه ای افتادند: که یک نسخه آنلاین رایگان که اینتراکتیو هم باشد بسازند. در سال 2005 آن ها برادر بزرگشان جِاُف را که در کار سایت ها و شبکه های اینترنتی بود راضی کردند تا 250 هزار دلار از سرمایه اولیه (و مقداری از جادوی طراحی سایتش) را روی آن ها سرمایه گذاری کند تا آن ها بتوانند سایت شبکه اجتماعی خود یعنی "myYearbook.com " را بسازند و راه اندازی کنند.

نکته منحصر به فرد راجع به این شبکه اجتماعی این بود که توسط دانش آموزان دبیرستانی برای بچه های دبیرستانی ساخته شده بود. بعدها، آن ها راهنماهای آموزشی رایگان هم برای اعضایشان اضافه کردند. راز موفقیت کَترین؟ او و برادرش بر مخاطبان نو خود تمرکز کردند و واقعا به علایق آن ها گوش دادند مانند نپذیرفتن کسب درآمد اضافی با قراردادن تبلیغات بر صفحات پروفایل اعضایشان.

مدتی پیش این سایت تبدیل شد به "MeetMe" (من را ملاقات کن) جایی که افراد می توانند در حالی که بازی های جالبی می کنند کسانی که به آنها نزدیک هستند را ملاقات کنند. اینجا کَترین کوک به عنوان نایب رئیس استراتژی بِرند ایفای نقش می کند.

هیچ کس دقیقا نمی داند که این دختر چقدر سرمایه دارد، اما یک سرمایه گذار ناشناس گفته است که این کارآفرینان جوان بیشتر از یک میلیون درآمد داشته اند.

Catherine-Cook2

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


15 اردیبهشت 98 23:37
کاش ما ها هم میتونیستیم
خاله ی مهربون
پاسخ
حتما میتونی عزیز دلم.😍