خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

استفاده از لاک،نخ دندان،خمیر دندان و شانه در خانه داری

1393/5/23 2:34
نویسنده : خاله ی مهربون
671 بازدید
اشتراک گذاری

از نخ دندان برای محکم کردن پارچه چتر به میله‌های باریک آن کمک بگیرید. استقامت این نخ مانع از پاره شدن و جداشدن چتر در روزهای بارانی که باد با سرعت زیاد می‌وزد، می‌شود.

حتما برای‌تان پیش آمده که برای نصب‌کردن ساعت دیواری یا قاب عکس به دیوار اتاق‌تان با چکش روی انگشت‌تان بزنید. یک راه حل ساده برای‌تان سراغ داریم از این به بعد از دندانه‌های ریز شانه برای نگه داشتن میخ روی دیوار استفاده کنید.

اگر کیف لوازم آرایش قدیمی دارید و تصمیم دارید آن را با یک کیف جدید عوض کنید بهتر است از کیف قدیمی خود برای نگه داشتن مدادرنگی‌ها و مدادشمعی‌های فرزندتان استفاده کنید.


بسیاری از خانم‌ها برای بستن شکم ماهی یا مرغ شکم پر از نخ‌های معمولی استفاده می‌کنند اما ما به شما توصیه می‌کنیم از این پس از نخ دندان برای بستن شکم ماهی و مرغ استفاده کنید که هم بهداشتی‌تر است و هم استقامت بیشتری برای این کار دارد.

از لاک‌های رنگی که در خانه دارید می‌توانید برای نشانه‌گذاری روی دسته کلیدتان استفاده کنید تا هنگام بازگشت به منزل سریع تر بتوانید کلید در ورودی را پیدا کنید.

اگر پیچ عینک‌تان شل شده و به تازگی آن را محکم کرده‌اید برای اطمینان از سفتی آن می‌توانید با فرچه‌ای کوچک مقدار کمی برق ناخن روی پیچ عینک‌تان بزنید. به این ترتیب مطمئن خواهید شد که پیچ عینک‌تان تا مدت‌ها از جای خود تکان نمی‌خورد.


خمیردندان یکی از بهترین پاک کننده‌ها برای سطح حساس CD یا DVD است. برای این کار لازم است به اندازه یک نخود از خمیردندان را روی سطح CD بریزید و با کمک آب آن را بشویید.

منبع : مجله زندگی ایده آل - persianpersia.com

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان ز✿ـرا
24 مرداد 93 16:11
ممنون، نکات خیلی خوب و آموزنده ایی بود
بابا و مامان
25 مرداد 93 17:28
خصوصضی گلم
مامان بردیا شیطون
26 مرداد 93 11:40
ممنون
بابا و مامان
29 مرداد 93 9:50
سلام خاله جون لطفا بیاید وبلاگمون ببینید چه اتفاقی افتاده اهنگ پخش نمی شه