خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

چطوری بچه ها رو ببریم ماهیگیری؟

1393/10/3 15:57
نویسنده : خاله ی مهربون
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

گردالی: یکی از کار هایی که می تونه در عین حال که برای بچه ها سرگرم کننده هست،  آرامش کافی برای یک هفته جدید و شلوغ کاری رو تامین کنه، ماهیگیریه. خیلی خوب می شه اگر بتونیم صید خوشحال کننده ای هم داشته باشیم . این کار می تونه صبر و مهارت های بچه ها تقویت کنه. حتما هم لازم نیست از بهترین امکانات استفاده کنید تا صید مناسبی داشته باشید .
 

خریدن چوب ماهیگیری می تونه کار خیلی تخصصی و سختی باشه، ولی توجه به چند مورد می تونه از دور ریختن پولتون جلوگیری کنه . دنبال چوب های ماهیگیری مخصوص بچه ها نباشید، در این صورت باید ساعت ها وقتتون رو برای باز کردن گره تلف کنید . چوب با وزن کمتر و قرقره بهتر می تونه گزینه خوبی برای یادگیری و تمرین بچه ها باشه . و خب طول چوب رو هم اندازه ای در نظر بگیرید که توانایی کنترل کردنش رو داشته باشند . و در آخر اینکه برای چوبتون حتما شناور تهیه کنید.
 
 چطوری بچه ها رو ببریم ماهیگیری

می تونید برای راحتی و دقت بیشتر در کار مراحل قرقره کردن و نصب شناور رو به فروشنده و یا فرد باسابقه ی دیگه ای بسپارید.

برای اول کار بهتره که جایی رو انتخاب کنید که شلوغ نباشه، یک دریاچه کوچک با ماهی های کوچک می تونه روز خوبی رو برای شما ایجاد کنده .
 
چطوری بچه ها رو ببریم ماهیگیری

برای تمرین کردن اولیه بهتر هست انداختن چوب رو توی فضای آزاد کنار دریاچه امتحان کنید. میتونید فاصله ی شناور و مگسک رو به هم نزدیک کنید تا ماهیگیری ساده تر بشود.
 
چطوری بچه ها رو ببریم ماهیگیری

پرتاب بلند و حرفه ای نیازی نیست ، خیلی کوتاه ولی در جای مناسب هم همون نتیجه رو می ده .
 
چطوری بچه ها رو ببریم ماهیگیری

به بچه ها صبر کردن در این کار رو آموزش بدید، ولی در صورتی که بعد از مدتی صیدی نداشتن می تونن آروم نخ رو جمع کنند و دوباره امتحان کنند.
 
چطوری بچه ها رو ببریم ماهیگیری

وقتی بچه های ماهی به رو صید می کنن طبیعتا دوست دارن که خودشون به تنهایی این کار رو به اتمام برسونن، این اجازه رو بهشون بدید ولی با راهنمایی های لازم می تونید بهترین کمک رو بکنید. متناسب با اندازه ماهی و جهت آب می تونید سرعت جمع کردن نخ رو تنظیم کنید.
 
چطوری بچه ها رو ببریم ماهیگیری

ماهیگیری در صورت رعایت نکردن نکات ایمنی، فعالیت پر خطری خواهد بود. پس حتما ایمنی رو رعایت کنید. حتما از عینک استفاده کنید چون صدمات چشم بسیار در ماهیگیری شایع است، همچنین عمق آبی که در آن ماهیگیری می کنید رو حتما چک کنید و اگر لازم هست حتما جلیقه ی نجات برای کودکان تهیه کنید، اگر علاقه ای به صید ندارید می تونید بعد از گرفتن ماهی بدون آنکه به آبشش صدمه ای بزنید آن را در آب رها کنید و دوباره شروع به تمرین کنید، حتی برای اولین بار برای اینکه تمرینی امنتر داشته باشید می تونید از بشکه های بزرگی که توی آنها ماهی هست برای آموزش استفاده کنید. اینجوری کودکتان هم می توانند صید را به راحتی ببینند. اگر متوجه شدید صید خیلی بزرگ هست حتما به کودکتان در صید آن کمک کنید چون ممکن هست به آب کشیده شود.

 

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)