خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

1394/3/19 3:38
نویسنده : خاله ی مهربون
1,831 بازدید
اشتراک گذاری
علائم، صداها و بوی بیمارستان می تواند انرژی منفی زیادی به افراد، به خصوص کودکان، منتقل کند. اما یک بیمارستان کودکان در لندن برای جلوگیری از این وضعیت، ایده جدیدی به ذهن اش خطور و آن را عملی کرد. این بیمارستان از 15 نقاش حرفه ای خواست تا جذاب ترین طرح و رنگ ها را بر دیوارهای آن پیاده کنند. 
 
علی رغم این که محیط بیمارستان باید تمییز و سالم باشد، آنها موفق به این کار شدند و هر کدام به سبک خود مکان های مختلف آن را نقاشی کردند.
 
طرح ها و نقاشی های این بیمارستان، منحصر بفرد و دیدنی است. در اینجا تصاویری از نقاشی های زیبای این بیمارستان برایتان آورده شده است. ای کاش تنها یک بیمارستان نبود!
طراح: « Morag Myerscough» 
 
«من برای این  طرح از چیزهای زیادی الهام گرفتم. طی سالهای متوالی، طرح های زیادی به ذهن ام خطور می کرد و حال تمام آنها را یک جا اجرا کردم. عناصری از دوایر، هنر دکوراتیو، فرهنگ آسیایی، معماری ویکتوریایی و... را کنار هم روی کاغذ سپس بر دیوار پیاده کردم.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

«هدف من از اجرای این طرح شاد کردن کودکان بیمار و والدین شان با استفاده از تصاویر زیبا و رنگ های گوناگون بود.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
طراح: « Haematology»
 
«یکی از هدف های مهم من این بود که فضای بیمارستان را از حالت افسرده و کسل کننده خارج کنم. من دوست دارم بیماران، والدین شان و پرستاران احساس آرامش و شادی کنند، بنابراین این حس را از طریق نقاشی های دیواری منتقل کردم.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

« این که کودکان و والدین شان با دیدن این طرح ها احساس شادی و رضایت می کنند، بسیار لذت بخش است. خشنودی آنها بهترین احساسی است که به من، به عنوان یک طراح، منتقل می شود.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
طراح: « Chris Haughton»
 
«من تصمیم گرفتم به جای شماره، از حیوانات مختلف برای جداسازی اتاق ها آنها استفاده کنم. به عنوان مثال اتاق شیر یا طوطی یا حتی اتاق ماهی.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
طراح: « Miller Goodman»
 
چوب از قدیم برای دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می گرفت. از طرف دیگر وسایل چوبی حس بازی را در کودکان بیدار می کند. به همین منظور من از چوب برای طراحی شخصیت های کارتونی استفاده کردم و با قرار دادن آنها کنار رنگ های مختلف، فضایی شاد برای کودکان بیمار بوجود آوردم.
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
طراح: «Katharine Morling»

«من 6 هفته را صرف طراحی و ساخت شخصیت های مورد علاقه کودکان کرده ام.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
طراح: «Doran»
 
«بهترین لحظه برای من زمانی بود که یک کودک 3 ساله، هنگامی که چشم اش به نقاشی ها افتاد، گریه اش را تمام کرد و این همان لحظه ای بود که فهمیدم نقاشی هایم تاثیر خود را گذاشته است.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
طراح: « Tord Boontje»
 
«من این دیوار را با رنگ هاش شاد و طرح های مبهم نقاشی کرده ام تا کودکان با کشف حیوانات پنهان شده در آن، سرگرم شوند. این طرح ها کودکان را ترغیب می کنند تا هر روز چیزهای جدیدی از دل این نقاشی ها بیرون بکشند.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟

این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 
طراح: « Cottrell and Vermeulen and Morag Myerscough»

«ما می خواهیم فضایی را خلق کنیم که سرگرم کننده، شادی آور و رنگارنگ برای کودکان و در عین حال آرامش بخش برای والدین باشد.»
 
این بیمارستان کودکان است یا گالری نقاشی؟
 

 

پسندها (4)

نظرات (1)

بابا و مامان
1 تیر 94 3:04