خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

آلوئه‌ ورا، این بار برای نوزادان!

1394/6/9 2:04
نویسنده : خاله ی مهربون
774 بازدید
اشتراک گذاری

سایت نی نی بان: آیا به دنبال درمان‌ های طبیعی برای مشکلات پوستی فرزندتان هستید؟ آیا می‌دانید که آلوئه‌ورا می‌تواند این کار را برای شما بکند؟ گیاه آلوئه ورا از خانواده کاکتوس بوده و برگ‌های گوشتی آن حاوی لاتکس و ژل است که به درمان‌های مختلف پوستی کمک می‌کند. ژل آلوئه‌ورا  بسیار روشن و براق بوده و به عنوان یک درمان طبیعی بسیار متداول است. 

 

نی نی بان، گروه ترجمه:آیا به دنبال درمان‌های طبیعی برای مشکلات پوستی فرزندتان هستید؟ آیا می‌دانید که آلوئه‌ورا می‌تواند این کار را برای شما بکند؟ گیاه آلوئه ورا از خانواده کاکتوس بوده و برگ‌های گوشتی آن حاوی لاتکس و ژل است که به درمان‌های مختلف پوستی کمک می‌کند. ژل آلوئه‌ورا  بسیار روشن و براق بوده و به عنوان یک درمان طبیعی بسیار متداول است. این گیاه خواص ضد قارچ و باکتری هم دارد. ژل آلوئه‌ورا در بهبود سریع زخم‌ها و بریدگی‌ها، کبودی و بهبود گردش خون موثر است. لاتکس آلوئه‌ورا رنگ زرد مایل به قهوه‌ای دارد و در لایه‌های بالایی پوست زیر برگ قرار دارد و به عنوان ملین می‌توان آن را استفاده کرد. 


روش‌های استفاده از آلوئه‌ ورا روی پوست نوزاد
عصاره آلوئه ورا برای پوست نوزادان کاملا مفید است. در اینجا چند روش را که می‌‌توانید به کمک آن ژل آلوئه‌ورا را برای فرزندتان استفاده کنید، معرفی می‌کنیم.
•    شما می‌توانید از آلوئه‌ورا برای اگزمای کودک استفاده کنید. اگزما می‌تواند باعث خارش و قرمزی پوست شود. آلرژی و سیستم ایمنی ضعیف هم میتواند به اگزما منجر شده و شرایط را بدتر کند. شما می‌توانید از ژل طبیعی آلوئه‌ورا بدون نگرانی از عوارض برای پوست نوزادان استفاده کنید. در این میان می‌توانید اقداماتی را هم برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود انجام دهید. 
•    می‌توانید ژل آلوئه‌ورا را برای درمان بریدگی‌های جزئی، سوختگی و کبودی استفاده کنید. ژل آلوئه‌ورا همچنین می‌تواند خارش پوست ناشی از گزش پشه و حشرات را هم تسکین دهد. 
•    با استفاده از ژل آلوئه‌ورا می‌توانید بثورات ناشی از استفاده از پوشک برای کودک را نیز بهبود دهید. 
•    اگر می‌خواهید از ژل آلوئه‌ورا برای پوست فرزندتان استفاده کنید بهتر است آن را با استفاده از انگشتان‌تان روی پوست به آرامی بمالید. قبل از آنکه بخواهید دوباره پوشک را ببندید یا لباس نوزاد را تنش کنید صبر کنید ژل روی پوست خشک شود. 
 
خواص آلوئه‌ورا این بار برای نوزادان

استفاده از گلدان آلوئه‌ ورای تازه
به یاد داشته باشید که استفاده از ژل آلوئه‌ورا می‌تواند بهترین نتیجه را روی پوست کودک داشته باشد. شما می‌توانید ژل این گیاه را به صورت ۱۰۰ درصد خالص از فروشگاه‌ها یا مغازه‌هایی که محصولات گیاهی عرضه می‌کنند، دریافت کنید.
گیاه آلوئه‌ورا به راحتی در خانه نگهداری شده و به حداقل مراقبت نیاز دارد.  اگر گلدان این گیاه را دارید لازم نیست هر روز آن را آب بدهید یا مدام هرس کنید. اگر متوجه برگ‌های روشن قهوه‌ای در این گیاه شدید به این معناست که باید آلوئه‌ورا را برای چند روز در سایه نگهدارید. 
زمانی که نیاز به استفاده از ژل آلوئه‌ورا پیدا کردید بهتر است یک یا دو برگ از آن را برش داده، بشویید و سپس از وسط آن را برش دهید. دقت کنید  که لایه رویی برگ را کنده و ژل را با چاقو یا قاشق جدا کنید. 

احتیاط کنید
•    اگر چه استفاده از ژل آلوئه‌ورا برای کودکان مشکلی ندارد اما به یاد داشته باشید:
•    قبل از استفاده از این ژل روی پوست نوزاد در این مورد با پزشک مشورت کنید. 
•    مصرف موضعی ژل با دیگر داروها نباید تداخل ایجاد کند، چون اثرش از بین می‌رود.
•    اگر متوجه شدید که خارش و سوزش بعد از استفاده از ژل بدتر شد، ناحیه مورد نظر را بشویید.
•    به هیچ عنوان از آب آلوئه‌ورا برای نوزاد استفاده نکنید چون برایشان مضر است. 
پسندها (6)

نظرات (3)

همراه رایانه
9 شهریور 94 10:14
همراه رایانه همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تماس از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور : 9099070345 آدرس سایت: http://www.poshtyban.ir
سلام
13 شهریور 94 17:39
سلام. جدیدترین و زیباترین محصولات خارجی مورد نیازتان را در سایت ما ببنید. فروش با 70 درصد تخفیف و 6 ماه ضمانت ویژه شما دوست عزیز آدرس سایت ما: http://poolparoo.eshopfa.biz/
بابا و مامان
21 شهریور 94 11:05
ممنون خاله جون