خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

۳ حرکت کششی مخصوص زوج‌ها

1394/6/24 19:09
نویسنده : خاله ی مهربون
640 بازدید
اشتراک گذاری

جان فرند بنیانگذار یوگایAnusara که این حرکات را پیشنهاد کرده، می‌گوید این حرکات بر مبنای اعتماد متقابل و تقویت روابط طراحی شده، در عین حال به تمدد اعصاب و افزایش انعطاف‌پذیری کمک شایانی می‌کند.

 
 

 شما می‌توانید این حرکات را روزانه تمرین کنید، بر روی هر حرکت بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه مکث نمائید و به طور متناوب جایتان را با یکدیگر عوض کنید.

Upper-Back و Shoulder Stretch

حرکات کششی مخصوص زوج ها

روبروی یکدیگر ایستاده و مچ دست‌های یکدیگر را بگیرید. پاها را از یکدیگر فاصله دهید، زانوها را خم نمائید و به طرف پایین چمباتمبه بزنید، ران‌ها را از یکدیگر جدا کنید. به زمین خیره شوید و گردن را شل کنید.

 

Lower- Back Release

حرکات کششی مخصوص زوج ها

در حالی که صورتتان به سمت بالاست و همسرتان مچ پاهایتان را نگه داشته، روی زمین دراز بکشید. عضلاتتان را شل کنید، باسن را روی زمین نگه دارید، در عین حال با ملایمت از زانو تا مچ پا را به شکل هلالی تاب دهید، حرکت را به مدت ۳۰ تا ۶۰ ثانیه ادامه دهید.

 

Chest Stretch

تمرینات کششی برای زوج ها

در حالی که پشتتان به همسرتان است، سرپا بایستید، بازوها را در طرفین به سمت عقب نگه دارید و کف دست‌ها را باز کنید. همسرتان باید کمی بالاتر از مچ دستان شما را نگه دارد. در حالی که او گامی به عقب بر می‌دارد و دستان شما را به سمت بالا می‌کشد شما به سمت جلو خم شوید.

نویسنده: JESSICA CASSITY

 
پسندها (2)

نظرات (0)