خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

دسر میان تهی

1394/11/11 18:43
نویسنده : خاله ی مهربون
872 بازدید
اشتراک گذاری

مواد لازم:

دسر پاناکوتا 

پودر ژله آماده

طرز تهیه :

* برایتهیه این دسر بهتره گیلاسهای بلندی انتخاب کنید تا خالی بودن بین دو دسر کاملا مشهود باشه .

* دسر پاناکوتا رو مطابق دستور آماده کنید . سپس داخل گیلاس ها بریزید .

* سپس داخل یخچال قرار بدین تا کاملا ببنده .

* پودر ژله آماده رو با یک لیوان آب جوش و نصف لیوان آب سرد مخلوط کنید .

* نکته : می تونید از ژله ها با رنگ های مختلف استفاده کنید چون سر میز خیلی خوشگل میشن.

* سپس داخل گیلاسها بریزید . دقت کنید که قرار نیست کل گیلاس رو پر کنیم بلکه حتما سرخالی باشه .

* سلفون هایی برش بدین تا روی گیلاسها رو بشه پوشوند .

* بعد روی گیلاسها رو کاملا بپوشونید .

* نکته : پیشنهاد می کنم از دو لایه سلفون بصورت جداگانه استفاده کنید . چون ممکنه سوراخ بشه یا درز باز کنه و ژله بیرون بریزه.

* و به همین صورتی که من قرار دادم ، در یخچال قرار بدین تا ژله ببنده .

* بعد از اینکه ژله کاملا بست ، سلفون رو از روی ژله بردارید.

* اولین باری که داشتم این مورد رو امتحان می کردم از کاغذ استفاده کردم ( یاد دوران تحصیل بخیر، جز آزمایشهای علوم مون بود) و ژله رو برگردوندم ولی سلفون خیلی راحت تر و مطمئن تره . کاغذ بعد از خیس شدن نشتی میده .

* به همین راحتی می تونید دسری درست کنید که بین دو دسر خالی هست .

 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)