خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

دانلود آهنگ سفره هفت سین با نمایشنامه

1394/12/21 18:18
نویسنده : خاله ی مهربون
9,227 بازدید
اشتراک گذاری

دانلود آهنگ زیبای نمایش سفره هفت سین

 

سبزه:

من سبزه قشنگم

با سرما ها میجنگم


وقتی میام بدنیا

بستان میشه چه زیبا
 

عید شما مبارک

 

 

سبزه:

من سبزه قشنگم

با سرما ها میجنگم


وقتی میام بدنیا

بستان میشه چه زیبا
 

عید شما مبارک

 

سکه:

من سکه ام چه زیبا

زینت جیب بابا


نزدیک عید نوروز

میشم فراری یکروز

عید شما مبارک

 

سنبل:

من سنبلم،من سنبل

همنشینم با بلبل


وقتی میام به بستان

باغبونه میشه خندان

عید شما مبارک

 

سنجد:

من سنجد لباس گلی

سرخ و سفید و تپلی


با ناز و اطوار و ادا

می نشینم پیش شما

عید شما مبارک

 

سیب:

اسم شریف من سیب

خوشمزه و بی رغیب


آی آقای زمستون

من اومدم به میدون

عید شما مبارک

 

سیر:

من سیرم و لذیذم

یکمی تند وتیزم


نزدیک عید نوروز

با طبل حاجی فیروز

عید شما مبارک

 

 

سمنو:

سلام سلام بچه ها

سمنو کوچیک شما

بدون قند وشکر

از عسل هم شیرین تر

عید شما مبارک

 

این قسمت جز آهنگ نیست می تونید به نمایشنامه اضافه کنید

 

قرآن:

من قرآنم من قرآن

هدیه ای از پیامبر

همون که سفارشش کرد

برکت خونه ها کرد

عید شما مبارک

 

شمع:

شمع هستم و پر نورم

با شادی ها همراهم


من می شینم کنارتون

تا روشن بشه دلاتون

عبد شما مبارک



ماهی:

تو تنگ کوچک خود

من ماهی رنگی ام

بالا و پایین میرم

با پولکهای قشنگ

عید شما مبارک

 

آینه:

من آینه ام آینه

خودتو تو من نگاه کن

نعمتاشو نگاه کن

خدا رو تو شکر بکن

عید شما مبارک

 

( نزدیک عید نوروز

با طبل حاجی فیروز

عید شما مبارک

عید شما مبارک) 2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)