خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

از عیدی‌هایتان کادو بسازید

1394/12/21 22:42
نویسنده : خاله ی مهربون
1,747 بازدید
اشتراک گذاری

وب سایت چیدانه: یکی از ساده ترین راه های پول هدیه دادن استفاده از پاکت های پول است، این پاکت ها گاهی ساده همانند پاکت های نامه می باشند و یا حتی می تواند خلاقیت بیشتری را با خود به همراه داشته باشد
 

بوی عیدی ... بوی توپ... بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب...! این جملات نوستالژیک و دوست داشتنی شما را یاد کدام یک از خاطرات نوروز می اندازد؟! شیرینی کدام عیدی را در خاطراتتان زنده می کند؟ پول گرفتن یکی از سنت هایی است که بزرگ ترها به سبب برکت آن به خوبی آن را احیا می کنند، به همین منظور امروز در چیدانه ایده هایی برای بسته بندی متفاوت پول ها برای شما در نظر گرفته ایم با عیدانه چیدانه همراه باشید.

یکی از ساده ترین راه های پول هدیه دادن استفاده از پاکت های پول است، این پاکت ها گاهی ساده همانند پاکت های نامه می باشند و یا حتی می تواند خلاقیت بیشتری را با خود به همراه داشته باشد، پاکت های خلاقانه را خودتان بسازید و به عزیزانتان هدیه دهید.

خانه تکانی تان که تمام شد حتما کوهی از لباس های بی استفاده را از کمدلباس خود خارج کرده اید، شلوار جین های کهنه می تواند یک ایده ی خلاقانه برای ساخت یک کارت تبریک باشد، یک کارت تبریک مقرون به صرفه بسازید و مبلغ مورد نظر خود را در جیبش قرار دهید و عزیزانتان را شگفت زده کنید.

وقتی شما بزرگتر یک خانواده باشید تهیه وتدارک برای عیدی ها سخت تر می شود. گل های کاغذی تهیه کنید و با پول ها برایشان پاپیون درست کنید، روی هر گل اسم فرد مورد نظرتان را تایپوگرافی کنید و به یاد ماندنی ترین عیدی را به عزیزان خود هدیه دهید.

جعبه ی سورپرایز پول بسازید

عیدی دادن فقط مخصوص بزرگ ترها نیست، گاهی یک سورپرایز بامزه برای دوستان می تواند خاطره خوبی برایش بسازد، جعبه ای مطابق تصویر تهیه کنید، روی کاغذ جملات دلخواه خود را بنویسید و اوقات خوشی را برای خود و عزیزانتان تدارک ببینید.

کارت تبریک و پاکت پول مخصوص بچه ها

برای کوچولوهای عزیز کارت هایی مطابق سن و علاقه یشان تهیه کنید و با این کار آن ها احساس رضایت بیشتری خواهند داشت و خاطره ی خوشی از شما به یادگار خواهند برد.

هنر اوریگامی با پول ها

هنر اوریگامی را فراموش نکنید، این هنر یکی از هنرهای سخت اما تاثیر گذار برای عزیزان شماست، اگر در این کار مهارت دارید و یا به آن علاقه دارید با کمکی تمرین اشکال بی نظیری را برای عزیزانتان بسازید، حیوان های مورد علاقه بچه ها یکی از گزینه هایی است که می توانید برای آن ها در نظر بگیرید.

خلاقیت خود را به کار بگیرید، در هنگام خانه تکانی به لوازم و وسایل بسیاری برمی خورید که به سادگی با کمی خلاقیت می توانید از آن ها یک هدیه شگفت انگیز بسازید! یک لامپ سوخته هم می تواند یک هدیه بی نظیر برای شما باشد.

برای بچه ها در کنار شیرینی و شکلات های بی نظیر عید می توانید اسکناسی قرار دهید و خوشحالی آن ها را دو چندان کنید! در بسته بندی های خود استفاده از رنگ های دوست داشتنی را فراموش نکنید.

از پول ها شمع بسازید، تعداد شمع ها می تواند تعداد سن کوچولوی دوست داشتنی شما باشد، در ساخت کارت ها از رنگ های مورد علاقه ی بچه ها استفاده کنید و آن ها را شگفت زده کنید.

پول گرفتن یکی از حس های خوبی است که همه ی ما تجربه کرده ایم، اما چه خوب است که در کنار پول هدیه دادن فرهنگ پس انداز کردن را نیز از کودکی به عزیزانمان بیاموزیم، پس می توانید در بسته بندی های خود به این موضوع هم در لفافه اشاره کنید، به طور مثال طرح یک قلک بامزه برای این منظور بسیار دوست داشتنی است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)