خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

دانلود آهنگ شاد و جدید موزیک افشار به نام ۴ شنبه سوری

1394/12/21 20:44
نویسنده : خاله ی مهربون
699 بازدید
اشتراک گذاری

جهت دانلود اینجا کلیک نمایید

چهارشنبه سوری تو نگاته
آتیش بازی کاره چشماته
 

متن آهنگ جدید موزیک افشار بنام ۴ شنبه سوری

ترانه و شعر آهنگ ۴ شنبه سوری از موزیک افشار

تکست اهنگ ۴ شنبه سوری از موزیک افشار

دانلود اهنگ جدید موزیک افشار به نام چهارشنبه سوری

میپری از روی آتیشه دلم پره حسه عاشـقی میشه دلم
تویی عمرم، تویی جونم تویی عشق خوشگلم
تو یه آتیشی بمون پیشه دلم

تو یه آتیشی بمون پیشه دلم
چهارشنبه سوری تو نگاته

آتیش بازی کاره چشماته

شیطونکم به من نگا کن

سرخیه من از اون لباته
چارشنبه سوری تو نگاته

آتیش بازی کاره چشماته

شیطونکم به من نگا کن

سرخیه من از اون لباته


چه حالی داریم امشب دلامون پـره عشقه

بهار اومـده عیده هوا مون پـره عشقه
بپر از روی آتیـش بسوزون تـو غماتو

بـزار بشنوه دنیـا صـدای خنده هاتـو
بپر از روی آتیش بسوزون تـو غماتو

بـزار بشنوه دنیـا صـدای خنده هاتـو
چارشنبه سوری تو نگاته

آتیش بازی کاره چشماته

شیطونکم به من نگا کن

سرخیه من از اون لباته
چارشنبه سوری تو نگاته

آتیش بازی کاره چشماته

شیطونکم به من نگا کن

سرخیه من از اون لباته
آره از اون لباته
چارشنبه سوری تو نگاته به من نگاه کن
چهارشنبه سوری تو نگاته

آتیش بازی کاره چشماته

شیطونکم به من نگا کن

سرخیه من از اون لباته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)