خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

دانلود آهنگ چهارشنبه سوري از عليرضا طليسچي

1394/12/21 21:02
نویسنده : خاله ی مهربون
2,434 بازدید
اشتراک گذاری

امشبه رو واسه ات وقت ندارم من توی خونه

با تو واسه غصه خوردنم وقت فراوونه

کولاکی میشه هفته آخر زمستون

همه دور همن سه شنبه شب توی خیابون

همه بی خیال دردِ دوری

تو باید بخندی زوری

 

غم و غصه فراوون

شب چهارشنبه سوری

آتیش بازی ،ترقه،

ترانه تق و لقه

کی گفته بی تو باشم مرگ ترانه حقه

کی گفته زیر بارون بازم برات می خونم

منتظر اشاره یکی دیگه می مونم

گفت به جون چشمات که منتظر می مونم

این شگردته بچه نمیشم دیگه جونم

اینجور که پی من دوره افتادی می گردی

هر کی ندونه فکر می کنه چیکارا کردی

برو فراموشم کن میری خوبم می دونم

منم این دفه میرم و

می بینی که می تونم

آتیش بازی ترقه

ترانه تق و لقه

کی گفته بی تو باشم

مرگ ترانه حقه

کی گفته زیر بارون

بازم برات می خونم

منتظر اشاره یکی دیگه می مونم

دانلود آهنگ چهارشنبه سوري از عليرضا طليسچي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)