خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

۲۰ نکته‌ هوشمندانه‌ در زیبایی

1395/5/2 22:16
نویسنده : خاله ی مهربون
557 بازدید
اشتراک گذاری

تمام دختران تمایل دارند که در هر مکان و هر کجا عالی به نظر برسند. خواه شب قرار عاشقانه، خواه یه قرار دوستانه یا حتی یک روز در باشگاه، می‌خواهیم که هر طور شده فوق‌العاده دیده شویم، پس مطمئن شوید که همه چیز عالی پیش می‌رود.

 

 در اینجا برخی از بهترین شگردهای زیبایی را گرد آورده‌ایم که زندگی شما را ساده‌تر کرده و موجب می‌شود تا زمان، انرژی و پول کمتر را هدر دهید.

عصاره‌ی دارچین و نعناع فلفلی در حجیم‌ و درخشان نمودن لب‌ها بسیار موثرند. چنانچه حساسیتی به این ترکیبات ندارید، کافیست چند قطره از آنها را به پماد لب یا برق لب خود بیافزائید.

beauty-tips1

روغن نارگیل و زیتون برای پاک نمودن لوازم آرایشی ضد آب فوق‌العاده‌اند. از این شگرد بهره جوئید تا دریابید که شستن آرایش، حتی بدون پاک‌کننده‌ی آرایش، چقدر ساده‌تر می‌گردد.

چنانچه کرم‌پودرتان بیش از حد غلیظ است، کافیست مقداری از کرم مرطوب‌کننده‌ی محبوبتان را به آن بیافزائید. همچنین برای غلیظ نمودن کرم‌پودرهایی که بیش از حد رقیق هستند، چند قطره کرم برنزه‌کننده به آن اضافه نمائید.

اگر می‌خواهید چهره‌تان بانشاط و سرزنده به نظر برسد، کمی کرم روشن کننده روی نقاطی از صورت که برجسته‌ترند،(تیغه‌ی بینی، گونه‌ها، چانه، وسط پیشانی) بزنید. برای آنکه ابروها و پشت پلک خود را به برجسته و بلندتر از آنچه هست نشان دهید، کرمی روشن‌تر برای پشت پلک و زیر ابروی خود استفاده نمائید و آن را به پیشانی کشیده و محو کنید.

مادامی که خواهان پوستی درخشان و براق هستید، یک قاشق غذاخوری جوش‌شیرین به ژل شستشوی صورت یا شیرپاکن خود اضافه کنید. این محلول را روی صورت خود مالیده، برای چند ثانیه با ملایمت ماساژ دهید و سپس آن را با آب ولرم بشوئید. این روند را ۲ تا ۳ بار در هفته تکرار نمائید.

چنانچه ریمل محبوبتان در شرف خشک شدن بود، با اضافه کردن چند قطره محلول آب و نمک به تیوپ ریمل یا قرار دادن آن به مدت ۵ دقیقه در کاسه‌ی آب جوش آن را دوباره احیا کنید.

لزومی ندارد پودرهای آرایشی (پنکک، سایه‌ی چشم یا رژگونه) شکسته‌ی خود را دور بیاندازید. در واقع، می‌توانید به آسانی آن‌ها را ترمیم کنید. فقط کافیست چند قطره الکل روی پودر مورد نظر ریخته، سطح آن را با چاقو صاف کرده و اجازه دهید یک شب به همان صورت باقی بماند. تا روز بعد، تمام الکل بخار می‌شود و لزومی ندارد یک پودر آرایشی جدید بخرید.

beauty-tips-2

چنانچه درِ لاک محبوب شما به سختی باز می‌شود، غلیظ شده یا امکان استفاده از آن وجود ندارد، تلاش کنید تا مشکلات آن را با آب گرم برطرف نمائید. شیشه‌ی لاک را برای چند دقیقه درون کاسه‌ی آب داغ بگذارید، آن را بیرون آورده، تکان دهید و مادامی که گرم است آن را استفاده کنید.

موهای خود را بافته و و تمام موهای نامنظم انتهای بافت را کوتاه کنید. این روشی فوق‌العاده برای رهایی از شر موخوره‌هاست، البته بدون نیاز به مراجعه سالن‌های زیبایی.

اسپری مو برای منظم نگه داشتن ابروها عالی عمل می‌کند و اجازه نمی‌دهد نظم آن‌ها بر هم بخورد. کمی اسپری مو روی یک برس ریمل قدیمی بپاشید و آن را روی ابروهای خود بکشید.

پودر بچه یا پودر ذرت برای استفاده به جای شامپوی خشک عالی‌اند. از این شگرد هنگامی که وقت کافی برای شستن موها ندارید، اما باید موهایتان تمیز باشد بهره ببرید.

برای خلق فرهای عمودی، موهای خود را تکه تکه بافته، با دستگاه صاف کننده‌ی مو از ریشه تا پایین را اتو بکشید. سپس به موهای خود اسپری مو بزنید.

پیش از خواب کمی کرم صورت به انتهای موهای خود بمالید تا موهایتان براق و نرم شوند.

هنگامی که کفش نو می‌پوشید، برای پیشگیری از تاول، کمی دئودورانت یا مام به پشت پای خود بزنید.

فرمژه‌ی خود را پیش از استفاده برای چند ثانیه با سشوار گرم کنید. این شگرد کمک می‌کند تا مژه‌هایتان برای مدت طولانی‌تری فر بمانند.

beauty-tips3

هنگامی که قصد لاک زدن دارید، مقداری وازلین یا چسب مایع دور ناخن‌هایتان بزنید. لاک‌های اضافی پس از خشک شدن با وازلین یا چسب از دور ناخن برداشته می‌شوند.

به ناخن‌های خود یک رنگ پایه بزنید. سپس با نوار چسب یک مدل روی آن ایجاد کنید، و رنگ دیگری روی ناخن‌ها بزنید. اجازه دهید لاک خشک شود و نوار چسب را بردارید. طراحی ناخن شما آماده است! لذت ببرید!

به آرامی کمی وازلین روی نقاطی از پوست که قصد دارید به آن عطر بزنید، بمالید، سپس عطر خود را استفاده نمائید. بدین ترتیب رایحه‌ی آن دوام بیشتری خواهد داشت.

دو عدد کش پلاستیکی برداشته و موهای خود را به شکل دم‌اسبی به دو قسمت تقسیم کنید، به شکلی که یکی بالای دیگری قرار بگیرد، آن‌ها را ببندید. این شگرد ساده ضخامت تار موهای شما را بیشتر و البته بلندتر نشان می‌دهد.

جوش‌ها همیشه در مواقعی که نباید ظاهر شوند، ظاهر می شوند! نترسید! یک تکه پنبه‌ بردارید و به قطره‌ی چشمی آغشته نمائید، برای چند دقیقه درون فریزر بگذارید و سپس به آرامی روی جوش صورت فشار دهید. ظرف ۲۰ دقیقه، رگ‌های خونی شما منقعد شده، بنابراین قرمزی آن از بین رفته و از التهاب آن کاسته خواهد شد.

 ترجمه : ندا پویان راد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)