خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

حلقه‌‌های یخی: خوشمزه های تابستانی خنک

1395/5/15 20:27
نویسنده : خاله ی مهربون
668 بازدید
اشتراک گذاری

مهم نیست چه زمانی از سال است، طرز تهیه‌ نوشیدنی‌ها از ضروریات مهمانی‌هاست. تنها مشکل این است که خنک نگه داشتن این حجم از نوشیدنی تا انتهای مهمانی دشوار است. راه حل این مشکل حلقه‌های یخی هستند !

روش کار بسیار ساده است: قالب کیک‌پزی را با مایعات قابل انجماد و اسانس یا چاشنی مورد علاقه‌ خود پر کنید، سپس درون فریزر بگذارید تا منجمد شود. از آنجایی که این حلقه‌های یخ بسیار بزرگ هستند، ذوب شدن آن بسیار طول می‌کشد و در تمام طول شب نوشیدنی خنک خواهید داشت. این شش نوع نوشیدنی‌ خانگی را امتحان کنید تا تمام طول تابستان نوشیدنی خودتان را در خانه تهیه کنید.

۱.حلقه یخ آناناس و زغال اخته:

تعطیلات و خانواده، تفریح و البته نوشیدنی به هم گره خورده‌اند. برای بهبود کیفیت دستور تهیه‌ی نوشیدنی‌های مادربزرگ، حلقه یخی هیجان‌انگیز با زغال‌اخته، نعناع و آب آناناس را امتحان کنید.

حلقه‌‌ یخی

 

۲.حلقه‌های یخ با قالب دونات:

اگر چند دستور تهیه‌ی نوشیدنی متفاوت دارید که باید خنک شوند، از یک قالب دونات یا قالب شیرینی‌پزی کوچک استفاده کنید. در نهایت چند حلقه یخ کوچک خواهید داشت که همه عاشق آن‌ها می‌شوند.

حلقه‌‌های یخی

 

۳.حلقه یخ بهاری:

همه ما همواره درصدد تهیه‌ نوشیدنی بدون الکل برای دورهمی‌های ساده هستیم، بدین منظور و برای تهیه حلقه یخ بهاری تازه و سبک، چند برش لیمو، بلوبری و مریم گلی را مخلوط کنید. از اینکه تمام چاشنی‌ها را درون قالب شیرینی‌پزی می‌چپانید، نترسید، چون هر چه پرتر باشد، زیباتر به نظر می‌رسد.

حلقه‌‌های یخی

 

۴.حلقه یخ پاییزی:

فوت و فن اصلی حلقه یخ‌های عالی انتخاب چاشنی‌های خوراکی است که انعکاسی در مواد نوشیدنی ایجاد کنند. برای تهیه حلقه یخ پاییزی، از سیب خشک، رازیانه‌ و چاشنی‌های گیاهی استفاده کنید.

حلقه‌‌های یخی

 

۵.حلقه یخ هلو و آویشن:

باربیکیوهای تابستان در حیاط خلوت موقعیت فوق‌العاده‌ایی برای تهیه این حلقه یخ است. این نوشیدنی با هلوی تازه و آویشن خال خالی می‌شود که بسیار زیباست و حتی پس از آب شدن طعم بسیار فوق‌العاده‌ایی دارد.

حلقه‌‌های یخی

 

۶.حلقه یخ انار و موهیتو:

قالب شیرینی‌پزی خود را مملو از انار کنید که پس از انجماد حلقه یخ بسیار زیبایی شود. این حلقه یخ را برای جشن‌ها تهیه کنید تا بیش از حد مورد تشویق قرار بگیرید.

حلقه‌‌ یخی

ترجمه : ندا پویان راد 

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤ معصومه ❤
15 مرداد 95 21:11
سلام وبلاگ خیلییییییییییی قشنگی دارین ممنون ک بهم سرزدین بازم بیاین خوشحال میشم
خاله ی مهربون
پاسخ
خواهش میکنم.خوشحالمون کردید.چشششششم