خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

کارت پستال های تولدت مبارک با پخش آهنگ تولد۲

1391/10/3 15:03
نویسنده : خاله ی مهربون
1,761 بازدید
اشتراک گذاری

لطفا روی کارت مورد نظر کلیک نمایید

A Li'l Angel Wish...

Have An Awesome Birthday!

A Special Birthday Puzzle!

Smiles And Sunshine On Your Birthday!

Yum-yummy Birthday!

A Bow Wow Birthday Wish!

Biggest And Warmest Hug!

Is It A Bird Or A Plane?

Find Birthday Surprises!

Enjoy Your Special Day!

Happy Bow-wow To U!

A Day Filled With Sweet Surprises!

Warm And Sweet B'day Gift!

Big And Warm Hug!

Birthday Candy Smiles Cake!

All That Your Heart Desires...

Three Things For You!

Zoom Off To Fun!

A Cute Surprise!

You Are So Very Special.

Sweet Surprises For You!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

هیراد و عمه لیلاش
3 دی 91 16:50
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


سلام/ممنونم/چشــــــــم


فرشاد
6 دی 91 20:13
سلام نیستی دیگه!؟ کجایییییییییییییییییییییییییییی!؟