خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

بهترین لالایی های دوران کودکی شما

1399/11/15 6:51
نویسنده : خاله ی مهربون
276 بازدید
اشتراک گذاری

بهترین لالایی های دوران کودکی شما چی بوده است، که همچنان در یادتان ماندگار شده است؟ لطفا متن لالایی فراموش نشود. ممنونم🙏

سال 1392 این سوال رو پرسیده بودم.

شما هم اگر تمایل داشتید در پاسخ به این پست بگذارید.

با نام وبلاگ و لینک آن نظر شما قرار داده می شود.

جهت پاسخ روی لینک زیر کلیک نمایید:

https://niniweblog.com/panel/ask/question?q=7305

لالاييلالاييلالايي

و اما پاسخ ها:😉

لالایی

پاسخ وبلاگ مهیا: 

لالا لالا گل خشخاش بابات رفته خداهمراش

حالا ک بزرگ شدم برام جالبه اینهمه گل،خشخاش خیلی بدآموزیه(چشمک)

لالایی

پاسخ  وبلاگ بابا و مامان آرش جون:

لالایی دختر قوچانی(با ریتم محلی-خواننده شهلا سرشار)

آاااای ... آفتاب سر كوه نور افشونه / سماور جوشه

یارم تنگ طلا دوش گرفته / غمز ه میفروشه

عجب صاحب جمال دلبر ما / دختر قوچانی

مثال برگ گل بو میپاشه او /دختر قوچانی

یک دونه انار دو دونه انار / سیصد دونه مروارید

می شکنه گل آی می پاشه گل / دختر قوچانی

آاااای ... نگارم بر لب بوم اومد و رفت / چاره ندارم

كه یارم طلا جون اومد و رفت / چاره ندارم

چراغ و پر كنید از روغن گل / چاره ندارم

كه یارم چشم گریون اومد و رفت / چاره ندارم

یک دونه انار دو دونه انار / سیصد دونه مروارید

می شكنه گل آی می پاشه گل / دختر قوچانی

لالاييلالاييلالايي

پاسخ وبلاگ √بهار مامانه★★ برسام ★★:

مامان گل و مهربون من واسه من اکثر اوقات لالایی گوگوش رو میخوند و من چقدر دوستش داشتم"دورت بگردم مامان مهربونم"
متن لالایی:

لالایی کن بخواب
خوابت قشنگه
گل مهتاب شبا هزارتا رنگه
یه وقت بیدار نشی از خواب قصه
یه وقت پا نذاری تو شهر غصه
لالایی کن مامان چشمهاش بیداره
مثل هر شب لولو پشت دیواره
دیگه بادبادکت نخ نداره
نمی رسه به ابر پاره پاره

لالایی کن لالایی کن
مامان تنهات نمی زاره
دوست داره دوست داره
میشینه پای گهواره

همه چی یکی بودو یکی نبوده
به من چشمات میگه
دریا حسوده
اگه سنگ بندازی
تو اب دریا
میاد شیطون با من
به چنگ و دعوا
دیگه ابرا تو رو از من میگیرن
گلای باغچمون بی تو میمیرن

لالایی کن لالایی کن
مامان تنهات نمی زاره
دوست داره دوست داره
میشینه پای گهواره

لالایی کن لالایی کن
مامان تنهات نمی زاره
دوست دارم دوست داره

میشینه پای گهواره
لالایی کن لالایی کن
مامان تنهات نمی زاره
دوست دارم دوست داره
میشینه پای گهواره

*****************
بعد هم کم کم لالایی "شب بخیر کوچولو"
مد شده بود که مامان جون مهربون منم گه گاه برام میخوند ولی من به اندازه ی لالایی قبلی دوسش نداشتم
اینم متن لالایی:


گنجیشک لالا...سنجاب لالا

آمد دوباره مهتاب لالا...

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

گل زود خوابید مثل همیشه..

قورباغه ساکت خوابیده بیشه..

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

جنگل لالا لالا.. برکه لالا لالا...

شب بر همه خوش تا صبح فردا...

شب بر همه خوش تا صبح فردا...

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

لالا لالایی لالا لالایی

لالاييلالاييلالايي

پاسخ وبلاگ مامان فهیمه:

لالايى كه مامان من بيشتر از بقيه ى لالايى ها واسم ميخوند اين بود
الهى پر بده پرواز بگيرم
در دروازه ى شيراز بگيرم
در دروازه ى شيراز بسته
آقام اميرالمومنن اونجا نشسته
الهى من بميرم تو بمونى
سر قبرم عزيز قرآن بخونى
(اصلا از آخرش خوشم نمياد قلبم ميگيره،الهى مامان گلم هميشه خوب و سالم باشه)
نكته ى جالب توجهش اينه كه من اهل خرم آبادم و شيراز ازدواج كردم و مامانم همش ميگه لالايى كه واست خوندم كار دستت داد و سر از شيراز دراوردى

لالاييلالاييلالايي

پاسخ وبلاگ مامان نجمه:

لالالالا گل لاله بخواب جونم نكن ناله
لالا لالا گلم باشي بموني همدمم باشي
لالالالا گل پونه بخواب جونم نگير بونه(بهونه)
لالالالا گل خشخاش بخواب جونم نكن پرخاش(يا بابات رفته خدا همراش)
لالالالا گلي دارم عزيز و مونسي دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)