خانواده منخانواده من، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

✳♈❋ خانــواده من ❋♈✳

عاااااااااااالیم تا وقتی که بتونم حال همه رو عااااااااااالی کنم.^_^

پيشنهاد برای شربت اشتها مناسب کودکان

1399/11/15 7:00
نویسنده : خاله ی مهربون
349 بازدید
اشتراک گذاری

شما از چه دارویی برای افزایش میل کودک خود به غذا استفاده کردید، که اثر بخش بوده است؟

ممنون می‌شوم دوستان مهربان راهنمایی نمایند.

در صورت تمایل شما هم نظرات ارزنده ی خود را با ما در میان بگذارید.

لینک سوال:

https://niniweblog.com/panel/ask/question?q=7304

پرسش مربوط به سال 92 هست😉

شربت اشتها

و اما پاسخ نی نی وبلاگی های عزیز:

پاسخ وبلاگ مامان الینا:

عزیزم من از شربت زینک استفاده می کنم نوع ایرانیش خیلی هم راضی هستم.

شربت اشتها

پاسخ وبلاگ √بهار مامانه★★ برسام ★★:

گلم مولتی ویتامین سندروس بهش بده هم آهن داره+کلسیم+روی+زینک
به دلیل وجود "روی" اشتهای نی نی گلت با خوردن این شربت زیاد میشه
با دادن شربت مولتی ویتامین سندروس به نی نی نازت با یک تیر چندتا نشون میزنی
1-هم آهن بدنش تامین میشه
2-کلسیم بدنش تامین میشه
3-ویتامین های ضرروری بدنش تامین میشه
4-به دلیل وجود" روی رشدش خوب میشه چون اشتها رو افزایش میده
5-مو ها و ناخن هاشم به دلیل وجود زینک رشدشون عالی میشه
خواستی بیا وبم و اونجا تمام خواص شربت سندروس رو نوشتم
بهترین چیزی که میتونم بهت معرفی کنم همینه

شربت اشتها

پاسخ وبلاگ مامی کیانا:

من هم دقيقا اين پرسش رو چند روز پيش درباره شربت زينك مطرح كردم بد نيست جواب دوستان رو بخوني
من هم فعلا از شربت زينك ايراني اسفاده ميكنم و راضي ام
تا اين ماه كيانا رو ببرم دكتر و از خودش كمك بگيرم

شربت اشتها

پاسخ وبلاگ مامی مرمر:

منم شربت مولتی ویتامین سندروس میدم به پسرم...واقعا اشتهاش عالی شده....من که خیلی راضیم...

شربت اشتها

پاسخ وبلاگ مامانی:

سلام.منم شربت سندروس به بردیا میدم.خدارو شکر اشتهاش عالی شده.

شربت اشتها

پاسخ وبلاگ مامانی مائده:

منم به دخترم شربت سندرس میدم تاحالاهم خیلی خوب بوده.

پسندها (1)

نظرات (0)